تابناک کهگیلویه وبویراحمد گزارش می دهد:
متاسفم برای مدیرانی که بواسطه رای و حضور شما و زحمت ها و بی حرمتی ها و بی خوابی هایی که شما کشیدید اما هم اکنون از مسولیت نسبت به شماها شانه خالی می کنند و در چنین جلساتی حضور ندارند.
کد خبر: ۱۷۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 31 January 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم تحرکات جناح های سیاسی بیشتر و منظم تر می شود.در این میان هر دو جناح عمده سیاسی که به نوعی تعیین کننده ی نتیجه انتخابات خواهند بود در حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ با سردرگمی هایی روبرو هستند.
اصولگرایان که وضعیتی کاملا نامشخص و شکننده دارند چرا که تا الان هیچ امیدی به ائتلاف میان آنها نیست.
در میان اصلاح طلبان هم که جلسه پشت جلسه برگزار می شود و هنوز نتیجه مشخصی بیرون نیامده است اما چیزی که مشهود است این است که اصلاح طلبان در حال مدیریت صحنه تا روز 16بهمن روز نهایی که تکلیف تایید نشدگان معترض مشخص می شود،جهت جلوگیری از پراکندگی نیروهای خود هستند و در این میان چیزی که بسیار به آن ها کمک کرد، نبود عدل هاشمی است که نیروها را از اردوگاه آن ها جدا کند.در آخرین جلسه اصلاح طلبان که در شهر چرام و در منزل یکی از اصلاح طلبان شهر چرام برگزار شد،برخی از اصلاح طلبان به بیان صحبت هایی پرداختند.
متاسفم برای مدیرانی که در این جلسات شرکت نمی کنند
قبادی معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که یکی از سخنرانان این جلسه بود در سخنانی از برخی مدیران گلایه کرد و گفت:متاسفم برای مدیرانی که بواسطه رای و حضور شما و زحمت ها و بی حرمتی ها و بی خوابی هایی که شما کشیدید اما هم اکنون از مسولیت نسبت به شماها شانه خالی می کنند و در چنین جلساتی حضور ندارند.
اگر جریان اصلاحات و دولت تدبیر و امید ارزشی قایل شده برای ما مدیران بوده و بدانید وجدان بیدار جامعه ما را نخواهد بخشید.
بدانید سکوت ما خیانت به مردمی است که علیرغم همه مشکلات و تهدیدها در سال ۹۲آمدند و رای دادند.این جامعه خوب و بد را از هم تشخیص می دهد.
قبادی گفت:همه مدیران در راستای اندیشه اصلاح طلبی و اهداف دولت تدبیر و امید باید حرکت کنند.ما مدیران وظیفه داریم که پاسداشت رای مردم باشیم بنابراین مسامحه کاری و در واقع سهل انگاری پذیرفته نیست.ما باید با تمام توان در بعد اجرا و عملکرد دولت را حمایت کنیم. متاسفانه در بعضی جاها به بدترین شکل ممکن به دولت اهانت می شود اما بعضی مدیران سکوت می کنند.
قبادی بیان کرد:ما نیمه راه را در سال ۹۲با انتخاب دکتر روحانی طی کردیم و نیمه دیگر انتخاب نمایندگان و مجلسی مقتدر است که یاور دولت و ملت باشد.
در اردوگاه رقیب آشوب است
شیخ درویشی که مدتی است در شهرستان چرام در میان اصلاح طلبان شیخ اصلاحات لقب گرفته است در نشست مجمع اصلاح طلبان چرام بیان کرد:بیایید طرحی نو دراندازیم که پیروزی نزدیک است.
شیخ اصلاحات که بسیار هم هیجان انگیز سخن می گوید،تاکید کرد:در اردوگاه رقیب آشوب است اما در اردوگاه اصلاح طلبان آرامش است.خودشان می دانند اگر تمام نیروهایشان کنار هم بنشینند اما به اتحاد و یک حرکت اصلاح طلبان کیش و‌مات می شوند.
دست یاری یه سمت همه جوانان و بزرگان که جریان اصلاح طلبی را در شهرستان چرام زنده نگه داشتند دراز می کنیم که پیروزی نزدیک است.
شیخ درویشی اظهار داشت:شهرستان چرام مهد علم وفرهنگ بوده و شهری است که رای دادنش بر اساس تفکر بوده است.
سخنان مرد کهنه کار اصلاحات
آقای حسن قبادی در نشست مجمع اصلاح طلبان چرام ضمن توجه نیروهای اصلاح طلب به هوشیاری گفت:ما باید هوشیار باشیم شاید در بیرون کسانی بخواهند بین صفوف ما رخنه ایجاد کنند.صادقانه همدیگر را باور کنیم،بیایید دست به دست هم دهیم و به یاری خدا توکل کنیم و اگر موانعی وجود دارد برداریم.دوستانی که در صحنه داریم نیروهای تحصیلکرده و دارای پتانسیل های لازم هستند.
امیدواریم که در همه مناطق و شهرستانها هماهنگی باشد و با مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ هماهنگ‌ باشیم و یک نماینده واحد معرفی کنیم.ما در این دوره کاندیداهای شایسته ای داریم که نیاز به عزم عمومی برای حمایت دارند.نهایتا باید روی یک نفر اجماع داشته باشیم که انشالاه نتیجه مطلوبی حاصل شود.
به عنوان نمایندگان چرام که در مجمع کهگیلویه بزرگ هستیم تمام تلاشمان را می کنیم که کاندید داشته باشیم.باید نیروها را در فضای جامعه قرار دهیم تا شناخته شوند و این وظیفه ماست که توده مردم آنها را بپذیرند .
توصیه من این است که وحدت قلبی بدون هیچگونه تعارفی همدیگر را قبول و‌تخریب نکنیم.
پیروزی آن است که مسیر خود را رها نکنیم و با استواری و جریان مداری پیش برویم و هویت اصلاح طلبی خود را محفوظ بداریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
مارگیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
کو بلمو بشین حونتو زندگیتونه بکنید.اصلاح طلب د چنه.حزب فقط حزب خدا .
ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
سلام بر اندیشه اصلاحطلبی
برادران چرامی احسنت . امیدورام این وحدت و انسجام تا 7اسفند و انتخاب نماینده ای اصلاح طلب ادامه داشته باشد...
bbچرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
این مجمع با کدام مجوز رسمی شکل گرفته و بانیان ان کیا میباشند! آیا مجمع یا تشکل بدون مجوز از وزارت کشوریا فرمانداری اهداف دیگری ندارند...
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
احسنت به دكتر علييزاده انشاله هميشه موفق باشيد چرام و دهدشت و روستاهاي اصراف را اباد كن دست علي به همراهت خامنعي ياورت
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
یکی بگه اصلاحات یعنی چه چی رو می خوایین اصلاح کنید هرچند با وجود این افراد منفور در عکس ها اگر همین ها رو اصلاح کنید کلی کاره
مسجد جامع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
آخ سی کر شیخ ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
اصلاحات پیروز قطعی
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
اصلاح طلب به معنای واقعی یعنی انقلابی اصیل و پیرو خمینی بزرگ الباقی ............
گفتم که بدونید حضرات
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اصلاحات اینجا اصلاحات اونجا اصلاحات همه جا جلسه ولی فایده نداره چقدر به تکاپو افتادید ولی متأسفانه بازنده اید
اصلاحات
|
United States
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اصلاحات ب امید ره صدوپنجاه ساله مشروطیت زنده است ٬زنده اصلاحات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار