مدیرکل بنیا حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: کتاب خاطرات و رشادت‌های شهدای اردبیل چاپ می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 29 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، علی واحد در حاشیه جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده رشادت‌ها و خاطرات شهدای والامقام اردبیل در قالب کتاب چاپ می‌شود و این کتاب در بین اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدای گرانقدر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای مستندسازی شهدای والامقام بمباران اردبیل نیز انجام شده است، بیان کرد: یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش برنامه‌های فرهنگی است که در این راستا در استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده که چاپ کتاب خاطرات شهدای اردبیل در تداوم ترویج فرهنگ ایثار و شهدات انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: اولین یادواره شهدای بمباران اردبیل 21 اسفند ماه با حضور مردم ولایتمدار در اردبیل برگزار می‌شود و در این یادواره از خانواده‌های معظم شهدای والامقام با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی می‌شود.

واحد تصریح کرد: تولیدات آثار فرهنگی شهدای والامقام توسط هنرمندان و فرهیختگان در استان اردبیل افزایش یافته و نیاز است در این زمینه با جان و دل فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و جامعه منتشر شود.

وی افزود: تنظیم کتاب خاطرات شهدا گام مهمی در زمینه معرفی اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام در جبهه‌های حق علیه باطل است که نیاز است در این راستا اصحاب قلم نیز مشارکت و هم‌فکری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم مجموعه‌ای از خاطرات و دلاوری‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را برای نسل جوان مهیا کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار