رئیس پلیس راهور استان اردبیل از ثبت 145 فقره تصادف خسارتی در استان اردبیل به دنبال بارش برف در سطح معابر و مسیرهای ترددی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 28 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رحیم آقامحمدی صبح امروز در جریان بازدید از آخرین وضعیت بازگشایی خیابان‌ها و معابر اصلی در شهر اردبیل اظهار کرد: با تلاش و کوششی که شهرداری اردبیل و شهرداران سایر مناطق در بازگشایی معابر، نمک‌پاشی و برف‌روبی انجام دادند طی دو روز گذشته وضعیت مناسبی را در ترددها به رغم بارش سنگین برف شاهد بودیم.

وی به لغزندگی خیابان‌ها و معابر شهری در اردبیل و سایر مناطق اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی انتظار می‌رود رانندگان با صبر و حوصله بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و حتما تجهیزات ایمنی زمستانی و به میزان لازم جیره خشک غذایی را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل از این تجهیزات و امکانات استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل به وقوع 145 فقره تصادف خسارتی در 24 ساعت گذشته در سطح خیابان‌ها و معابر شهری استان اشاره کرد و گفت: این تصادفات که عمدتا جزئی بودند به دلیل لغزندگی سطح خیابان‌ها و یخ‌بندان رخ داده و در این حوادث، مورد فوتی را شاهد نبودیم.

آقامحمدی از رانندگان خواست تا در شرایط یخ‌بندان و لغزندگی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها در کنار رعایت سرعت مطمئنه فاصله طولی را نیز در هنگام رانندگی لحاظ کنند تا با تسلط بیشتر بر خودروی خود رانندگی کم‌خطر و ایمنی را تجربه کنند.

وی با قدردانی از زحمات رانندگان تاکسی‌ها در جابه‌جایی مسافران و شهروندان در سطح شهر بیان کرد: از رانندگان نیز انتظار می‌رود در هنگام سفر و پیاده کردن مسافران در منتهی‌الیه جاده اقدام به توقف و جابه‌جایی مسافر کنند تا برای سایر رانندگان خودروها مشکلی در تردد سطح شهر به وجود نیاید.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها، محورهای مواصلاتی و وضعیت بارندگی شهرهای مختلف می‌توانند با شماره تلفن 120 سامانه راهنمایی و رانندگی اردبیل تماس برقرار کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار