از نخستین ساعات بارش برف صورت گرفت؛
لطف اللهیان از شهروندان خواست تا ضمن رعایت احتیاط در هنگام رانندگی و رفت و آمد در سطح معابر شهر، از توقف در حاشیه خیابان ها و همچنین از ریختن برف بام و حیاط به داخل کوچه ها و معابر خودداری نمایند تا نیروهای اجرایی شهرداری در عملیات برف روبی با مشکلی مواجه نشوند.
کد خبر: ۱۷۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 28 January 2016

شهردار اردبیل از فعالیت بیش از 50 دستگاه انواع ماشین آلات برف روبی از نخستین ساعات بارش برف در سطح شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان پیش از ظهر روز چهارشنبه 7 بهمن در جریان بازدید میدانی از عملیات برف روبی در سطح شهر در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز بارش برف از روز سه شنبه در منطقه و شهر اردبیل، این بارش ها را نعمت الهی دانست و اظهار کرد: در طول این مدت و به منظور آماده سازی معابر سطح شهر برای رفت و آمد آسان شهروندان بیش از 50 دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین شهرداری از قبیل گریدر، لودر، مینی لودر، کمپرسی، نمک پاش و ... به صورت شبانه روزی مشغول عملیات برف روبی هستند.

برف روبی معابر اردبیل با بیش از 50 دستگاه ماشین آلات شهرداری

وی افزود: کار رفت و روب و پاکسازی پیاده روها از انباشت برف نیز در این مدت توسط نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری اردبیل با همراهی نیروهای شرکتی طرف قرارداد با شهرداری، انجام گرفته و هم اکنون نیز در حال انجام است.

لطف اللهیان در ادامه سخنان خود از شهروندان خواست تا ضمن رعایت احتیاط در هنگام رانندگی و رفت و آمد در سطح معابر شهر، از توقف در حاشیه خیابان ها و همچنین از ریختن برف بام و حیاط به داخل کوچه ها و معابر خودداری نمایند تا نیروهای اجرایی شهرداری در عملیات برف روبی با مشکلی مواجه نشوند.

وی همچنین افزود: از رانندگان محترم تاکسی‌ها نیز انتظار می رود در روزهای برفی فصل زمستان که ترافیک سنگین‌تر و تردد تاکسی‌ها با مشکل بیشتری مواجه است، بیشتر رعایت حال شهروندان را کرده و نهایت تلاش خود را در جابه جایی مسافران به کار بندند و جانب انصاف را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار