جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی خبر داد
تابناک: جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف محموله 4 ميلياردي چاقوهاي آشپزخانه در عمليات ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در شهر اراك خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 15 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"يوسف سپهوند"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: در تداوم طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا از سوي پليس استان،ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان در تحقيقاتي از جابجايي يك محموله بزرگ قاچاق مطلع شدند و برنامه ريزي لازم براي شناسايي و توقيف اين محموله در دستور كار قرار گرفت.

وي اضافه كرد:سرانجام با اقدامات انجام شده روز گذشته ماموران پليس موفق شدند در يكي از محورهاي ورودي به شهر اراك اين محموله را شناسايي و متوقف كنند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان كرد:در تحقيقات اوليه،مشخص شد که راننده خودرو،محموله را از يکي از شهرهاي جنوبي بارگيري کرده و قصد انتقال آن به تهران را دارد.در اين زمينه،مدارک و اسناد گمرکي توسط ماموران مورد بررسي دقيق قرار گرفت که محرز شد اسناد ارائه شده فاقد اعتبار و محموله خودرو قاچاق و فاقد مدارك مثبته گمركي است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد:در بازرسي از اين خودرو،567 هزار چاقوي آشپزخانه به ارزش تقريبي چهار ميليارد ريال كشف شد و متهم دستگير شده نيز براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

گفتني است در 9 ماهه نخست سال جاري بيش از 16 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان مركزي كشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار