مدیر گروه پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: کاهش نسبی دما و مه صحبگاهی در روز یکشنبه در برخی نقاط استان کرمانشاه مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 09 January 2016
مدیر گروه پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: کاهش نسبی دما و مه صحبگاهی در روز یکشنبه در برخی نقاط استان کرمانشاه مشاهده می‌شود.

محمد خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هوای استان کرمانشاه روز گذشته و امروز تحت تدثیر سامانه بارش‌زای مستقر بر جو منطقه، ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش بارن و به طور احتمالی رعد و برق است.

مدیر گروه پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌های برف‌گیر در اواخر امروز در برخی نواحی سردسیر استان، به شکل برف مشاهده می‌شود و با عبور این سامانه در روز یکشنبه شاهد کاهش نسبی هوا و مه صبحگاهی در برخی نقاط خواهیم بود.

خسروی با بیان اینکه از فردا یکشنبه بیستم دی ماه به تدریج از دمای هوای استان کاسته می‌شود، افزود: بارندگی در برخی نقاط از سطح استان به‌ویژه در نواحی غربی و منطقه اورامانات سبب آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمینه و بیشینه دمای هوای شهر کرمانشاه برای امروز به ترتیب چهار و 10 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، عنوان کرد: کمینه و بیشینه هوای شهر کرمانشاه برای فردا به ترتیب صفر و 9 درجه سانتی‌گراد است و در امروز  شهرستانهای سنقر و کلیایی و کنگاور سردترین و قصرشیرین گرمترین نقاط استان کرمانشاه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار