معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن 7650 نفر در تصادفات درون شهری و برون شهری استان در 9 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 01 January 2016
معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن 7650 نفر در تصادفات درون شهری و برون شهری استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ برزو محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه از کاهش چهار درصدی مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی همچنین از کاهش هفت درصدی فوتی‌های تصادفات در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امسال در مجموع تصادفات درون شهری و برون شهری استان 358 نفر کشته شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با فوت 386 نفر هفت درصد کاهش داشته است.

محمدی به کشته شدن 284 نفر در تصادفات 9 ماهه برون شهری استان اشاره کرد و افزود: امسال علی رغم بحث تردد زوار اربعین در بحث کشته‌های تصادفات برون شهری استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 290 نفر فوتی دو درصد کاهش داشته‌ایم.

وی همچنین به کاهش 23 درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری اشاره کرد و افزود: در تصادفات درون شهری امسال استان نیز 74 نفر کشته شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 96 نفر 23 درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه به کاهش پنج درصدی تعداد مجروحین استان در 9 ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در 9 ماهه امسال 7292 نفر در تصادفات استان مجروح شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 7640 مجروح پنج درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار