عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وحدت را تنها داروی مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: به لطف ارتقا و گسترش این وحدت در جامعه توطئه های دشمنان نخ نما شده است.
کد خبر: ۱۵۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 27 December 2015
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وحدت را تنها داروی مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: به لطف ارتقا و گسترش این وحدت در جامعه توطئه های دشمنان نخ نما شده است.

آیت الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه چقدر حفظ و تقویت وحدت در جامعه اسلامی می تواند در مقابل جریانات تکفیری که قصد معرفی چهره ای خشن و منفور از اسلام را دارند تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون ما با چنین مسائلی به صورت پیوسته روبرو بوده ایم و علیه اسلام و مسلمانان خصوصا جمهوری اسلامی، تشکلات فوق العاده ای تشکیل شده است.

وی افزود: این تشکل ها از همان زمان قصد داشتند در چهره واقعی اسلام خلل ایجاد کرده و چهره ای غیرواقعی از آن معرفی کنند.

ایجاد تشکل های ضد اسلام شدت گرفته است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: همانگونه که گفته شد این تشکل ها از دیرباز برعلیه اسلام و مسلمانان تشکیل می شده است اما هم اکنون شدت بیشتری گرفته است.

وی تاکید کرد: البته ما نیز در کشور بیکار نایستاده ایم و به هر مقدار که گسترش این جریانات شدت بگیرد ما نیز در نقطه مقابل فعالیت هایمان را برای معرفی اسلام واقعی بیشتر می کنیم.

آیت الله ممدوحی افزود: خوشبختانه  هم اکنون در کشور توجه زیادی به این مسئله شده و در خصوص آن اطلاع رسانی شده و به مردم آگاهی داده می شود.

وی اتحاد موجود بین شیعیان و اهل تسنن در کشور را بیش از گذشته دانست و گفت: این اتحاد روز به روز در حال تقویت و گسترش است و مردم به سمت وحدت پیش می روند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: به واقع ما در این مورد خوب قیام کرده ایم و پادزهر اقدامات آنها را ریخته ایم به نحوی که آنها نیز متوجه نخ نما شدن توطئه های جدیدشان تحت عنوان گروهک های تکفیری شده اند و داعش از این نظر شکست خورده است.

وی تنها داروی مقابله با این توطئه ها را وحدت دانست و تاکید کرد: باید از اختلافات پرهیز کرده و بیشتر به اشتراکات بین مسلمانان بپردازیم تا وحدت موجود حفظ و توطئه های دشمنان شکست بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار