حافظ برتر ۲۰ جزء قرآن از استان اصفهان گفت: افکار سطحی گروهک‌های تکفیری از جمله داعش در واقع نقطه مقابل اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۱۴۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 19 December 2015
حافظ برتر ۲۰ جزء قرآن از استان اصفهان گفت: افکار سطحی گروهک‌های تکفیری از جمله داعش در واقع نقطه مقابل اسلام و قرآن است.

مهدی بنی هاشمی یکی از متسابقین حاضر در این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،اظهار داشت: بهترین راه برای جلوگیری از مکر و فریب دنیا در واقع تمسک به قرآن کریم و ارتباط با این راه نورانی هدایت است.

وی افزود: از زمان ارتباط با قرآن مسیر زندگی ام تغییر کرده است و لحظه به لحظه شاهد برکات قرآن در زندگی ام می باشم و این منبع عظیم فیض الهی روز به روز اثرات خود را در راهی که انتخاب کرده ام نشان می داده است.

بنی هاشمی تاکید کرد: این مسابقات برای حافظان به نوعی هم تجربه و هم تشویق محسوب می شود و موجب مرور محفوظات و آشنایی بیشتر متسابقین قرآنی در فضایی معنوی می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات همدلی بیشتری بین علاقمندان و متسابقین ایجاد می کند، گفت: افکار سطحی گروهک تکفیری داعش در واقع نقطه مقابل اهداف اسلام و قرآن است و می‌خواهند از این طریق به عنوان منافق با نام قرآن به اسلام صدمه بزنند و در مقابل وظیفه همه مسئولان در این راستا ترویج بیشتر قرآن و مفاهیم دینی آن به صورت صحیح در جامعه است.

بنی هاشمی سطح این دوره از مسابقات را بالا ارزیابی کرد و گفت: در این مرحله همه نخبگان و اساتید قرآنی حضور دارند  و تاثیر این مسابقات در سطح کشور و استان موجب تشویق علاقمندان به این راه نورانی می شود.

بنی هاشمی گفت: می توان با حمایت های مالی از نخبگان قرآنی و مطرح نمودن شخصیت های معنوی قرآن در سطح جامعه موجب گرایش سایرین به این نور هدایت عالم امکان و کتاب مقدس آسمانی شد.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۱ رتبه اول مسابقات دانش آموزی در مرحله کشوری را کسب نموده، افزود: دو سال پی در پی در مسابقات دانشجویی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و از سوی مسابقات اداره اوقاف نیز در سطح استانی رتبه اول و دوم را به دست آورده است.

این حافظ قرآن با تاکید بر اینکه امسال همه شرکت کنندگان در مسابقات متاثر از شهدای قرآنی حادثه منا هستند اظهار داشت: این حادثه به همه مسئولان و جامعه قرآنی ثابت کرد در هر لحظه راه رشادت و ایثار برقرار است و با برنامه ریزی بهتر می توان از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد و راه قرآن را استوارتر ادامه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار