معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کشاورزانی که تابستان امسال در منطقه مغان بر اثر آتش‌سوزی مزارع خود دچار خسارت شدند، جبران خسارت آنها انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 18 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، اصغر پرتوی در جلسه ستاد بحران و پیشگیری از حوادث سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: با حمایت استاندار و تلاش رئیس سازمان، هیئت دولت تسهیلات حمایتی برای آسیب‌دیدگان از آتش‌سوزی مزارع گندم بیله‌سوار را تصویب کرد.

وی تصریح کرد: به منظور جبران بخشی از خسارت وارد شده از آتش‌سوزی مزارع گندم شهرستان بیله‌سوار در تابستان سال‌جاری، با تصویب هیئت دولت خط اعتباری ویژه‌ای به منظور پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان از آتش‌سوزی اخیر در مزارع بیله‌سوار اختصاص داده شد که این مهم با حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های جدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان محقق شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به همین منظور مبلغ 74 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شده که به ازای هر هکتار به آسیب‌دیدگان مبلغ 20 میلیون ریال به صورت وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

پرتوی افزود: خسارت‌دیدگان می‌توانند با مراجعه تدریجی به بانک‌های عامل و ضمانت زنجیره‌ای اقدام به دریافت این تسهیلات کنند، همچنین براساس تعامل صورت گرفته با بانک‌ها و به منظور رفاه حال آسیب‌دیدگان، بانک‌ها به این متقاضیان که حتی بدهی‌های بانکی هم داشته باشند نسبت به پرداخت تسهیلات ابلاغی اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار