عصر روز گذشته زنی میان‌سال ساکن خیابان گاز مشهد در‌حالی‌که دست‌وپایش بسته بود، به‌طور مشکوکی به قتل رسید.
کد خبر: ۱۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 14 December 2015
حوالی ساعت١٢:۴٠‌ بعدازظهر روز گذشته مرگ زنی میان‌سال در خیابان گاز مشهد به آتش‌نشانی مشهد ‌اعلام شد که ماموران ایستگاه شماره٢٨ آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل با ظن به گازگرفتگی وارد عمل می‌شوند و ‌پس از حضور در منزل مسکونی دوطبقه به مساحت تقریبی هشتاد مترمربع با بدن بی‌جان زنی میان‌سال مواجه می‌شوند که در نگاه اول به‌علت استنشاق گاز شهری جان باخته است؛ اما شواهد و مدارک موجود به‌ویژه دست‌وپای بسته‌شده این زن، حکایت از یک جنایت داشت که قاضی ویژه قتل عمد را به محل حادثه کشاند.حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در صحنه و بررسی شواهد و مستندات موجود، نشان می‌داد که شیر گاز شهری باز بوده و کل فضای منزل مسکونی را دربرگرفته است؛ اما بررسی‌های بیشتر مشخص می‌کند که دو دست و همچنین پاهای این زن توسط فرد یا افرادی بسته‌ شده و درواقع او به قتل رسیده است.

سرقت از منزل مقتول

با روبه‌رو‌شدن با یک پرونده جنایی، تحقیقات تخصصی قاضی احمدی‌نژاد آغاز شد و در گام نخست، سن مقتول حدود ۴۵ تا ۵٠سال تخمین‌زده شد و همچنین مشخص شد که این زن مجرد بوده و به‌تنهایی با دریافت مستمری، زندگی می‌کرده است.

فرضیه سرقت پس از بررسی‌های ماموران انتظامی با‌وجود به‌هم‌ریختگی منزل مسکونی مطرح می‌شود که سرقت از این منزل مسکونی تایید می‌شود.

سارقان که خانه مقتول را به‌کلی به‌هم ریخته بودند، با بازگذاشتن شیر‌ گاز یکی از اتاق‌ها سعی در طبیعی‌جلوه‌دادن مرگ این زن داشتند که بررسی‌های اولیه قاضی احمدی‌نژاد دست آن‌ها را رو می‌کند.

همچنین یک صندوقچه که مقتول اموال قیمتی خود را در آن نگهداری می‌کرده نیز در‌حالی‌که محتویات آن به بیرون ریخته شده بود، در کنار مقتول افتاده بود و علاوه‌بر دست‌ها و پاهای بسته‌شده مقتول، شالی نیز دور گردنش پیچیده شده بود که احتمال خفه‌شدن این فرد نیز مطرح شد.

جراحت با چاقو بر پهلوی مقتول

در رابطه با جزئیات این پرونده قاضی ویژه قتل عمد، علی‌اکبر احمدی‌نژاد به خبرنگار ما گفت: شواهد موجود حاکی از آن بود که این زن ازسوی فرد یا افرادی هدف حمله واقع شده و چند جراحت بر روی سینه و زیر بغل وی نیز وجود داشت.

وی افزود: جراحت‌ها که عمیق نیستند به‌وسیله ضربه شیء نوک‌تیزی مانند چاقو توسط فرد یا افرادی به ‌بدن مقتول وارد شده است. همچنین گردن وی با شالی به‌صورت محکم بسته شده بود که سبب مرگ وی شده است.

قاضی ویژه قتل عمد ادامه داد: این حادثه در ٣۶ساعت گذشته اتفاق افتاده که توسط خواهر مقتول به پایگاه١٢۵ اطلاع داده شده است. خواهر مقتول در اظهاراتش بیان کرد: «چند روزی از خواهرم بی‌اطلاع بودم و چند بار با تلفن منزل و تلفن‌همراهش تماس گرفتم؛ اما پاسخی از او دریافت نکردم. درحالی‌که نگران حال او شده بودم، به خانه‌اش آمدم که با بدن بی‌جانش مواجه شدم

قاضی احمدی‌نژاد با اشاره به انتقال مقتول به پزشکی قانونی عنوان کرد: در‌حال‌حاضر تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی درخصوص این پرونده آغاز شده و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متهم یا متهمان شناسایی و دستگیر شوند و به سزای عمل خود برسند.

منبع: شهرآرا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار