مدیر گروه معماری دانشگاه رازی کرمانشاه برگزاری کنفرانس‌های علمی با دانشگاه‌های خارجی از طریق ویدئو کنفرانس را از برنامه‌های آتی این دانشگاه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 14 December 2015
مدیر گروه معماری دانشگاه رازی کرمانشاه برگزاری کنفرانس‌های علمی با دانشگاه‌های خارجی از طریق ویدئو کنفرانس را از برنامه‌های آتی این دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس مهروان پیش از ظهر امروز در افتتاحیه مجموعه سمینارهای معماری با حضور خواهران حریری معماران برتر جهان در سال 2012 در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزاری همایش‌ها و دعوت از متخصصان و اندیشمندان داخلی یکی از راهبردهای توسعه فضای آموزشی و پژوهشی دانشگاه رازی است.

وی اظهار کرد: این سمینار زمینه را برای محققان و دانشجویان فراهم کرده است تا با استفاده از تجارب و فراگیری اندیشه‌های معماران برتر جهان در سطوح ملی و جهانی مؤثر واقع شده و بتوانند در مورد نظریه‌های معماری روز جهان بحث و تبادل‌نظر کنند.

مدیر گروه معماری دانشگاه رازی کرمانشاه برقراری ارتباط با تمامی مراکز آموزشی استان را از برنامه‌های مهم دانشگاه رازی عنوان کرد و افزود: این سمینار می‌تواند نقطه شروعی برای ایجاد این ارتباط باشد.

مهروان آگاه‌سازی مردم نسبت به ضرورت‌های نحوه زندگی در راستای حل مشکلات زیست‌محیطی را یکی از دستاوردهای این سمینار برشمرد و ایجاد ارتباط و برگزاری سمینار از طریق ویدئوکنفرانس با دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور را از برنامه‌های آتی دانشکده معماری دانشگاه رازی اعلام کرد.

گفتنی است، برپایی نشست‌های تخصصی معماری و الگوسازی برای ساختمان‌سازی اقشار کم‌درآمد، بازدید از مناطق حاشیه‌نشین و بافت سنتی کرمانشاه، بررسی روند طراحی و ساخت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، سمینار «نقش تاریخ و فرهنگ در شهرسازی امروز» در کاروان‌سرای شاه‌عباسی و ... از برنامه‌های این مجموعه سمینارها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار