مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نشست‌های تخصصی عصرانه سلامت با عنوان کافه سلامت با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان حوزه سلامت در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 12 December 2015
مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نشست‌های تخصصی عصرانه سلامت با عنوان کافه سلامت با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان حوزه سلامت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمود امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نمایشگاه هفته پژوهش با حضور بیش از ۳۲ واحد فناور، ۲۲ شرکت، ۱۰ هسته فناور و شش شرکت دانش بنیان دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های دارویی، زیست فناوری و آرایشی و بهداشتی محصولات خود را ارائه کرد.

وی در ادامه با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و نیز معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه گفت: در هفته پژوهش سامانه «صدف سلامت» با عنوان صنعت، دانشگاه، فناوری سلامت توسط دکتر حسین کریم رونمایی شد و این سامانه در حقیقت پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه خواهد بود.

امیری پیرامون مزیت‌ها و کاربردهای سامانه صدف سلامت گفت: در سامانه صدف سلامت امکانی فراهم شده که بخش صنعت توانمندی‌ها و نیازمندی‌های خود را در این سامانه بیان کند و از سوی دیگر توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این سامانه ارائه می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه صدف سلامت را رونق بورس اختراعات و ایجاد تحول اساسی در حوزه ایده و اختراعات در استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اگر فردی از ایده‌ای برخوردار و برای اجرایی کردن ایده خود نیاز به کمک دارد با حفظ مالکیت فکری می‌تواند از این سامانه در جهت فروش ایده یا اجرایی نمودن آن استفاده کند.

امیری با بیان اینکه سامانه صدف سلامت خروجی و محصول رویداد ملی اینوتک سلامت است، گفت: به زودی مدرسه کسب و کار اینوتک با هدف برقراری ارتباط میان صنعت‌گران با محوریت مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نشست‌های عصرانه سلامت  خبر داد و گفت: به زودی برنامه کافه سلامت و یا نشست‌های عصرانه سلامت با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان مرتبط و با هدف رونق کسب و کار از ایده تا تجاری سازی، در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

امیری برگزاری مسابقات مختلف را از دیگر برنامه‌های مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات انتخاب مجری، عکاسی، طراحی پوستر و وب سایت می‌توانند در سایت مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی افزود: علاقه‌مندان پس از ثبت نام در  در رشته‌های  مذکور بعد از ارائه نمونه کار به ما و پس از اعلام برترین‌ها علاوه بر دریافت جوایز در اولویت مشارکت در  پروژه‌های آی. تی مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان بیان کرد: حوزه فناوری سلامت شامل حوزه‌های مختلفی از جمله دارویی، زیست فناوری، آرایشی و بهداشتی، غذایی و تجهیزات پزشکی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار