معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده بخشی از اعتبارات جاری دستگاه های اجرایی استان صرف مناسب سازی فضاهای عمومی و شهری می شود.
کد خبر: ۱۴۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 08 December 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، علی آذرنژاد روز سه شنبه در جلسه ستاد پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی و فضاهای شهری افزود: مدیران دستگاههای اجرایی استان باید تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبار لازم و مناسب سای اماکن شعری و عمرمی بکار بگیرند.
وی زمینه سازی برای تردد آسان معلولان ، جانبازان و روشندلان در فضاهای اداری را ضروری دانست و گفت: مناسب سازی اماکن عمومی و فضاهای شهری یکی از اولویت های اصلی مسوولان استان است و در این زمینه امسال اقدامات مناسبی توسط دستگاههای اجرایی استان انجام شده است.
آذرنژاد اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی باید در صدور پایان کار به ساختمان ها مناسب سازی را اجرا و ملاک کار خود قرار داده و از صدور پایان کار به ساختمان هایی که فضای مناسب سازی در آنها رعایت نشده است خودداری کند.
او افزود: مسوولان استان نیز در مناسب سازی فضاهای عمومی و شهری تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا روند تردد جانباران و معلولان تسهیل شود چرا که این امر حق این قشر از جامعه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار