مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در خصوص انتخابات آتی گفت: با توجه به تاکیدات رئیس محترم کمیته امداد مرکز، کارکنان این نهاد حق تبلیغ له یا علیه هیچ کاندیدی را نداشته و باید اصل بیطرفی در این نهاد رعایت شود.
کد خبر: ۱۳۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 30 November 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در خصوص انتخابات آتی گفت: با توجه به تاکیدات رئیس محترم کمیته امداد مرکز، کارکنان این نهاد حق تبلیغ له یا علیه هیچ کاندیدی را نداشته و باید اصل بیطرفی در این نهاد رعایت شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل ازاداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی(ره) استان، به جهت خدمات رسانی مطلوبتر وتشریح راهبردهای کاری کمیته امداد، نشست صمیمی مدیرکل و معاونین ستادی کمیته امداداستان با مدیران شهرستانها و کارکنان کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در سالن همایش های اتاق اصناف شهر دهدشت برگزار شد.
اصل بی طرفی کمیته امداد در انتخابات
مدیر کل کمیته امداد استان که در حضور کارکنان شهرستان کهگیلویه سخن می گفت، ابراز داشت: در هر سازمان و نهادی فرایند کار تعریف شده و مشخص است و هنر آن است که با برنامه ریزی و ساماندهی بتوانیم خدمات قابل قبولی به مراجعه کنندگان ارائه نماییم.
سیدغلامرضا متقی تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویت های کاری این نهاد اعلام و افزود:ارباب رجوع یعنی کسی که نیاز به انجام اموری دارد و هنر ما این است که نیاز ارباب رجوع را با ارائه خدمات خوب پاسخ دهیم.
وی همچنین جذب اعتبارات برابر مقررات،اولویت بندی در پرداخت ها، فراهم نمودن بستر مناسب جهت اشتغال و توانمندسازی مددجویان و توسعه مشارکت همگانی را کمک بزرگی در راستای اقتصاد خانواده ها دانست و گفت: این مهم می بایست با جدیت پیگیری شود.
متقی به تسهیل نمودن فرایند کار با ارائه راهکار و پیشنهادهای سازنده اشاره نمود و ارائه خدمات هدفمند و زماندار را برای خانواده ها مفید برشمرد و تصریح کرد: وقتی منابع محدود باشد باید اولویت بندی شود که در این میان اولویت با ایتام و خانواده های نیازمند پرجمعیت است.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان این مطلب که عدالت در تفاوت است نه در مساوات یادآور شد: روش فقر زدایی تغییر کرده و مهمترین هدف جهت رفع فقر توجه به اشتغال مددجویان با اعطای وام اشتغال است.
وی گفت: فقیر کسی است که قدرت کارکردن در روی زمین را نداشته باشد و توانایی انجام کار را ندارد و از نظر مالی ضعیف بوده و توانایی بخشی از هزینه های زندگی خود را ندارد.
متقی در بحث مسکن نیز یادآور شد: احداث مسکن در روستاهای پرجمعیت که خالی از سکنه نمی شوند باید در اولویت قرار دهید.
سیدغلامرضا متقی با اشاره به احداث 51 واحد خانه بهداشت در سال گذشته، افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران 40 درصد احداث خانه های بهداشت سال گذشته در شهرستان کهگیلویه بوده که از همکاران حوزه مسکن و همه عزیزانی که در این راستا تلاش نمودند تقدیر و تشکر می کنیم.
وی اعلام کرد: بعد از انجام کارها می بایست واکاوی و ارزیابی صورت پذیرد تا نقایص کار مشخص شود و در مدیریت، ارزیابی و نظارت یک اصل مهم است.
متقی در خصوص انتخابات آتی یاد آور شدند: با توجه به تاکیدات رئیس محترم کمیته امداد مرکز، کارکنان این نهاد حق تبلیغ له یا علیه هیچ کاندیدی را نداشته و باید اصل بیطرفی در این نهاد رعایت شود.
مدیرکل کمیته امداداستان توسعه مشارکت همگانی ،تکمیل پروژه های عمرانی ،جذب اعتبارات ،تکریم ارباب رجوع و...را از برنامه های اصلی این نهاد بیان و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به حول وقوه الهی و تلاش همه امدادگران خدمات خوبی به جامعه هدف این نهاد و اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار