رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: دونده کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی کم توانان ذهنی قهرمانی کشور صاحب نشان برنز شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 28 November 2015
رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: دونده کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی کم توانان ذهنی قهرمانی کشور صاحب نشان برنز شد.

عزت الله پرنیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی کم توانان ذهنی کشور ID پنجم آذر ماه در هرمزگان برگزار و فرهاد بژند به نمایندگی از استان کرمانشاه در ماده ۵ هزار متر عنوان سوم را به دست آورد.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با ابراز رضایت از عملکرد نماینده استان در این مسابقات گفت: در مجموع سه شرکت کننده به نمایندگی از کرمانشاه در این مسابقات حضور یافتند که شاهین دهبان نیز در رده چهارم پرتاب دیسک قرار گرفت.

وی با تقدیر از زحمات عابدین مرادی، مربی اعزامی از استان کرمانشاه به این رقابت‌ها گفت: ورزشکاران کم توان ذهنی حدود یک ماه پیش در سطح مدارس استعدادیابی شدند و زمان اندکی برای کسب آمادگی داشتند که با این شرایط نیز عنوان بسیار خوبی به دست آوردند.

پرنیان در ادامه افزود: در مسابقات دو و میدانی کم توانان ذهنی قهرمانی کشور ID، استان کرمان عنوان قهرمانی را به دست آورد، کردستان در جایگاه دوم قرار گرفت و فرهاد بژند از کرمانشاه نیز صاحب نشان برنز و عنوان سومی شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه بیش از پیش صاحب افتخارات و عناوین ارزشمند در میادین مختلف باشند و یقین دارم که استعدادهای خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که آینده دار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار