مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: 26پروژه در حوزه ورزش و جوانان استان در سفر دولت مصوب شد که تا کنون ۸ پروژه به بهره برداری رسیده است، و تعداد ۱۷ پروژه نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند.
کد خبر: ۱۳۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 27 November 2015

 به گزارش تابناک لرستان ،علی یاور عزیز پور در جلسه پیگیری مصوبات ریاست‌جمهوری در استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ورزش و جوانان لرستان 26 پروژه داریم که 22 پروژه برای دستگاه ورزش و جوانان، سه پروژه برای شرکت توسعه و نگه‌داری و یک پروژه نیز مربوط به مسکن و شهرسازی است.

وی افزود: از مجموع 26 پروژه‌ای که در سفر ریاست‌جمهور به استان لرستان مصوب شد که در استان اجرا شود، تاکنون هشت پروژه به افتتاح و بهره‌برداری رسیده و 17 پروژه دیگر نیز بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تأخیر در اجرای آن‌ها به علت کمبود اعتبارات لازم بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه تا هفته گذشته میزان تخصیص‌ها 21 درصد بوده و ما اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌ها را از ردیف‌های متفرقه تأمین می‌کنیم، عنوان کرد: اگر اعتبارات 100 درصد تخصیص داده شود، تا پایان سال مالی یعنی تیرماه 95، همه پروژه‌های ورزشی استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیان کرد: برای ساخت ورزشگاه 15 هزارنفری خرم‌آباد، 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشته‌ایم که تاکنون 13 میلیارد تومان آن را دریافت کرده‌ایم و برای تخصیص باقیمانده آن نیز مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم.

عزیزپور تصریح کرد: امسال میزان اعتبارات ملی ما سه برابر شده یعنی از 9 میلیارد تومان به 26.5 میلیارد تومان رسیده است و این‌یک اتفاق بی‌نظیر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار