بنا براعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیکر دکتر عزت الله صادقی پزشک فوق تخصص عروق غرب کشور صبح امروز (دوشنبه) در کرمانشاه تشییع و در باغ فردوس به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 23 November 2015
بنا براعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیکر دکتر عزت الله صادقی پزشک فوق تخصص عروق غرب کشور صبح امروز (دوشنبه) در کرمانشاه تشییع و در باغ فردوس به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب به ایرنا افزود: مراسم تشییع پیکر دکتر صادقی که عصر روز گذشته بر اثر سانحه خودرو جان خود را از دست داد ساعت 10 صبح امروز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: پیکر دکتر صادقی از مقابل ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی واقع در خیابان شهیدبهشتی تشییع و سپس در باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده می شود.

برخورد سه دستگاه خودرو درکرمانشاه دو کشته داد

رئیس پلیس راهور کرمانشاه نیز به سانحه روز گذشته که منجر به درگذشت دکتر صادقی شد اشاره کرد به ایرنا گفت: در این تصادف سه دستگاه خودرو در کمربندی غربی کرمانشاه با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه منجر به کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

سرهنگ غلامرضا امیدی افزود: در این سانحه که بین سه دستگاه خودروی پراید، پژو 206 و ریو اتفاق افتاد متاسفانه دکتر عزت الله صادقی از پزشکان فوق تخصص عروق در غرب کشور نیز جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه برخورد اصلی بین خودروی پراید و پژو 206 رخ داد و مقصر حادثه نیز راننده پراید بود، گفت: وی به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو این حادثه مرگ بار را رقم زده است.

سرهنگ امیدی ادامه داد: راننده خودروی پراید از میدان آزادگان وارد کمربندی غربی شده و به سمت باغ گل ها با سرعت بالا در حال حرکت بوده که به علت ناتوانی در کنترل اتومبیل از مسیر منحرف و در لاین کناری به خودروی پژو 206 که راننده آن دکتر صادقی بوده و از مسیر مقابل پراید در حال حرکت به سمت میدان آزادگان بوده، برخورد می کند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآور شد: در ادامه یک دستگاه ریو نیز به این دو خودرو برخورد می کند که خوشبختانه آسیب جدی نمی بیند.

وی گفت: شدت سانحه آنقدر زیاد بوده که خودروی حامل دکتر صادقی فوق تخصص عروق غرب کشور دچار آتش سوزی می شود و در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد، راننده پراید هم که در سر صحنه تصادف جان می سپارد.

سرهنگ امیدی در پایان ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رعایت سرعت مطمئنه در داخل شهر، از کاهش 12 درصدی تصادفات رانندگی در هفت ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در کرمانشاه خبر داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
خدا رحمت کند، پزشک شریف و بزرگواری بود که عمر پر برکت خود را صادقانه در راه خدمت به بیماران دردمند و رنجدیده صرف کرد. اوقات فراغتی را برای خود قائل نمی شد و در هر شرایطی به فکر بیماران بود. نمونه ایشان کم دیده می شود که بسیار هم متواضع، دلسوز و مردمی بود.
امیری
|
United States
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
تسلیت به جامعه که وقتی شخص خدمتگزار و مفیدی را از دست میدهد, جایگزینی براش پیدا نمیشه, چون واقعا انسانهای مفید رو به انقراضند.همه متاسیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار