فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم گفت: از 29 آبان‌ماه تا پنج آذرماه به مناسبت هفته بسیج 74 برنامه شاخص در جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 20 November 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، حمید ماندگاری در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین، مستحکم‌ترین و قوی‌ترین تشکیلاتی که در برابر هرگونه تهدید دشمنان نظام اعم از داخلی و خارجی ایستادگی کرده بسیج است.
 
وی با بیان اینکه حضور و جذب کلیه آحاد مردم در سنین مختلف با هر گونه گرایش مذهبی نماد واقعی مردمی بودن این تشکیلات است، افزود: یکی از مقدس‌ترین نهادهای کشور که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، سازندگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که پیشتاز بوده، بسیج است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج دست قدرت خدا» نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم، سازمان بسیج سازندگی قشم توانسته امکانات بسیار خوبی را از جمله پروژه‌های عام‌المنفعه شامل حسینیه، مسجد، مراکز بهداشتی، استخر و سالن‌های چند منظوره ورزشی و ... را برای مردم و جوانان در این جزیره فراهم نماید.
 
ماندگاری با بیان اینکه از 29 آبان‌ماه تا پنج آذرماه به مناسبت هفته بسیج 74 برنامه شاخص در جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و خبرنگاران فعال در حوزه بسیج رسانه و اولین یادواره 11 شهید گمنام با حضور حسینی نویسنده کتاب پایی که جا ماند در شهر درگهان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در قشم است.
 
وی اعزام تیم پزشکی به مناطق روستایی و محروم قشم، اجتماع عظیم بسیجیان تحت عنوان شکوه مقاومت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات چندجانبه فوتسال با همکاری هیئت ورزش روستایی قشم، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در بندر لافت و عطرافشانی و غباررویی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم مهم‌ترین اهداف این هفته را ایجاد روحیه تعامل، همکاری، نشاط و امید در مردم و بسیجیان عنوان و اظهار داشت: خودسازی و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و خدمتگزاری به مردم از دیگر اهداف این هفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار