اورژانس تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) در زمینی به مساحت 870 متر مربع باحضور معاون بهداشت و درمان وزیر بهداشت در مشگین‌شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشگین‌شهر، محمد آقاجانی، معاون درمان وزیر بهداشت در آئین افتتاح اورژانس تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر اظهار داشت: عملکرد دولت یازدهم در زمینه بهداشت و درمان با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی از زمان استقرار دولت بسیار چشمگیر بوده و اهداف دولت از اجرا کردن طرح تحول نظام سلامت کاهش پرداختی مردم در قبال خدمات درمانی، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور و ارتقاء کیفی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی اقدامات انجام شده مشگین‌شهر را در حوزه بهداشت و درمان مثبت دانست و گفت: اورژانس تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) با سه متخصص طب اورژانس جزو سه اورژانس مطرح به لحاظ آمار مراجعه کنندگان در کشور است و با برخورداری از تجهیزات پیشرفته خدمات ارزنده‌ای به بیماران ارائه خواهد کرد.

آقاجانی از ورود نیروی پزشکی متخصص روانشناسی، متخصص داخلی و اورولوژیست هم خبر داد و افزود: در باب ارائه خدمات بهداشت و سلامت شاهد توسعه مناسب در سطح شهرستان مشگین‌شهر هستیم و با افزایش نیروی پزشکی متخصص روند درمانی بیماران به بهترین شکل انجام می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان با اشاره به خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: تاکنون هیچ دولتی تااین حد به مسائل بهداشت و درمان دقیق نشده بود و این موضوع علاوه بر اینکه خدمات رسانی به مردم را بیشتر کرده است تکلیف وزارت بهداشت را نیز در قبال خواسته‌های مردم چند برابر شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار