نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: روحیه حماسی ملت ایران که در این 36 سال کارنامه‌ای عظیم از این دستاورد را شاهد هستیم، سبب شده تا دشمنان ما دچار سرگیجگی و آشفتگی واقعی شوند.
کد خبر: ۱۳۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 16 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با سه تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: در تاریخ این کشور دوران دفاع مقدس نقطه عطفی است که ملت ایران به خوبی روحیه حماسی، جهادی و ایثارگری خود را به نمایش گذاشته و به همه ثابت کردند که این نظام اسلامی با همه غنا و محتوای ارزشی خود در مسیر آرمان‌خواهی خود از هیچ توطئه‌گری غافل نبوده بلکه در عرصه با بصیرت تمام حاضر است.

وی جانبازان را سرمایه‌های ارزشی و معنوی جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: اگر ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام و جانبازان نبود ما امروز نه از اقتدار و صلابتمان خبری بود و نه اینکه می‌توانستیم در صحنه شایستگی‌های خود را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه اردبیل شرایط سخت هشت سال جنگ تحمیلی را با پشتیبانی عوامل استکبار جهانی از صدام ملعون یادآور شد و افزود: تنها خلوص نیت و مجاهدت بی‌ادعای رزمندگان اسلام فضایی را به وجود آورد تا شایسته‌ترین اتفاقات و رویدادهای معنوی و ارزشی برای جامعه ما رقم بخورد تا امروز بتوانیم در سایه همین مجاهدت‌ها، خون‌ها و جان‌ دادن‌ها در نقطه شکوه تمام و عزت واقعی قرار گیریم.

عاملی بیان کرد: دشمنان به هر شکل ممکن تلاش می‌کنند تا روحیه انقلابی و ارزشی ما را تضعیف کرده و به هر دلیلی ما را از مسیر آرمانی خودمان دور کنند اما این توطئه دشمن و برنامه نفوذشان قطعاً ختم به شکست و نابودی است.

وی مدیران، مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی را خادمان حقیقی خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توصیف کرد و ادامه داد: ما اگر امروز می‌خواهیم در این عرصه پیروز میدان باشیم باید ایستادگی و بصیر بودن خود را ارتقا دهیم.

جانبازان حبیب محمدپور و محمد غفاری از جانبازان ارتشیان سلحشور و موسی خانزاده جانباز 70 درصد بسیجی بود که در عملیات کربلای پنج به درجه جانبازی نائل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار