نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس: مشکل اشتغال مهمترین دغدغه مردم است/ دولت باید در کنار توجه به کاهش تورم، به رونق صنایع، خروج از رکود و اشتغال زایی نیز توجه کند
کد خبر: ۱۲۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 12 November 2015

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب از روند پیشرفت اقتصاد مقاومتی در کشور ابراز نارضایتی کرده‌اند.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر عبادی گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از مسائلی است که قوای سه گانه باید با مشارکت جمعی آن را اجرا کنند و از دولت به تنهایی نمی توان انتظار داشت.

حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر عبادی تصریح کرد: از آنجا که مسائل اقتصادی از راههای نفوذ دشمن محسوب می شود، با اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان جلوی نفوذ دشمن را گرفت ضمن این که باید توجه داشت که اگر کسی از نفوذ دشمن سخن می‌گوید دلسوز انقلاب و نظام است.

وی همچنین تاکید کرد: شروطی که رهبر معظم انقلاب برای برجام مطرح کردند ناشی از آینده نگری ایشان و تجربیاتی است که از توطئه‌های دشمن داشته‌ایم و نباید تصور کرد شروط اجرای برجام سخت گیرانه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مشکل اشتغال را مهمترین دغدغه مردم معرفی کرد و گفت: تمام همت دولت بر کاهش تورم متمرکز شده اما در کنار توجه به کاهش تورم باید به رونق صنایع، خروج از رکود و اشتغال زایی نیز توجه کرد.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: در صورت مشارکت همه احزاب قانونی در فعالیت های انتخاباتی، می توان امیدوار بود که نشاط اجتماعی به وجود آید و ما امیدواریم که همه احزاب با رعایت قانون از تبلیغات زود هنگام خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار