مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ما مصمم هستیم تا با تأمین قیر مورد نیاز رایگان حوزه آسفالت‌ریزی راه‌های اصلی و روستایی را با هر تعداد جمعیت و خانوار روستایی مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۱۲۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 11 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خلیل محبت‌خواه عصر امروز در جریان بازدید از روند احداث برخی از پروژه‌ها در شهرهای استان اردبیل اظهار کرد: ما در اکثر مناطق استان در حوزه راه و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز با برخی مشکلات و نواقصات روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود با دقت نظر بیشتر مشکلات، نارسایی‌ها و کمبودهای این حوزه برطرف شود.

وی ضرورت آسفالت راه‌های روستایی را با هر تعداد از خانوار و جمعیت مناطق روستایی به عنوان یک اولویت یادآور شد و تصریح کرد: ما نسبت به تأمین قیر مورد نیاز راه‌های مواصلاتی مناطق روستایی و محروم اقدام کرده و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، فرارسیدن زمستان و ضرورت آمادگی راهداران را برای ارائه خدمات به هموطنان یادآور شد و گفت: سه گشت راهداری در گردنه‌های حیران، الماس و صائین در طول مسیر فعالیت می‌کنند تا در صورت وجود چاله و برخی از خطرات جاده‌ای با آسفالت سرد نسبت به ترمیم جاده و مسیر ارتباطی اقدام کنند.

محبت‌خواه افزود: راهداران ما تا 15 فروردین سال آینده در قالب اکیپ‌ها و گروه‌های فعال در مسیرها و محورهای مواصلاتی و گشت‌های مستمر تلاششان بر این است تا سفر ایمن را برای هموطنانمان با بازگشایی جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی فراهم آورند.

وی بر ضرورت احیا و مناسب‌سازی فضاهای شهری و توجه به سیما و منظر مناسب شهری به همراه بهسازی بافت فرسوده و تاریخی تأکید و تبیین کرد: در این زمینه براساس طرح جامع و تفصیلی شهرها برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام می‌دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد پروژه مسکن مهر و تکمیل و تحویل آن به متقاضیان اضافه کرد: تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده تلاشمان بر این است تا همه این واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.

محبت‌خواه بر ضرورت محوطه‌سازی و تسطیح حریم مجتمع‌های مسکونی مهر تأکید کرد و ادامه داد: این حرکت نیز می‌تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار