در مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور
در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور فاطمه خدمتگزار و سمانه استانستی با کسب دو مدال برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستادند.
کد خبر: ۱۲۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 09 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که از 16 لغایت 18 آبان‎ماه جاری به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود، دانشجویان بیرجندی خوش درخشیدند.

این مسابقات در رشته‌های دوی 400 متر، دوی 100 متر، دوی 5000 متر، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، دوی 400 متر با مانع، پرتاب وزنه و دوی 800 متر برگزار و بیش از 500 دانشجوی ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در رشته پرتاب دیسک پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، مریم نوروزی از فارس قهرمان شد، هانیه کرمی از البرز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و «فاطمه خدمتگزار از خراسان جنوبی»، با کسب مدال برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

در رشته دوی 100 متر این دوره از مسابقات الهه سیفی از خراسان رضوی رتبه نخست را کسب کرد، سارا ندافی از فارس نایب قهرمان شد  و سمانه استانستی از بیرجند با کسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی در رشته پرتاب وزنه الهه سیفی از خراسان رضوی قهرمان شد، فائزه سادات طباطبایی از خراسان رضوی رتبه نخست را از آن خود کرد و ثریا کریم‎زاده رتبه نخست را به‌دست آورد.

در رشته دوی 400 متر با مانع مریم نوروزی از فارس بر سکوی نخست ایستاد، در دوی 800 متر طاهره سادات عبدالله‎زاده از خمینی شهر اصفهان قهرمان شد، در رشته پرش ارتفاع زهرا اسدزاده از فارس اول شد و در ماده 1500 متر نیز فرانک جلالی از فارس بر سکوی نخست قرار گرفت.

در ماده پرتاب نیزه مسابقات دو و میدانی بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور زهرا اسدزاده از فارس مقام اول را کسب کرد، در ماده پرش طول نیز غزل ماهانی از نجف آباد اصفهان قهرمان شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار