امیدواریم با فکر جدید و برنامه ریزی بهتر با همدلی و همزبانی و استفاده از تمامی ظرفیت ها، خدماتی ماندگار تر که محرومین را خوشحال نماید، ارائه نماییم
کد خبر: ۱۱۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 25 October 2015
امام جمعه دیشموک کمیته امداد را سنگر مهم خدمات رسانی به مستمندان عنوان کرد و گفت:خدمت به مردم محروم و نیازمندان جامعه و رفع مشکلات آنان کاری ارزشمند و قابل ستایش است و جایگاه ویژه ای دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و کارکنان این نهاد با امام جمعه شهر دیشموک دیدار کردند.
حضرت حجه السلام والمسلمین محمودی از خدمات کمیته امداد به محرومین تشکر کرد و اظهار داشت: کمیته امداد سنگر مهم خدمات رسانی به مستمندان و محرومین است و خدمت در تمامی سنگرها خوب است اما کار کمیته امداد ارزشمند تر است.
امام جمعه شهر دیشموک افزود: نهاد امامت جمعه و کمیته امداد افتخارشان این است که هردومنتسب به ولایت و در حال انجام وظیفه هستند .
وی با اشاره به این موضوع که کمیته امداد سنگر مهم خدمات رسانی به مستمندان است اظهار کرد:خدمت به مردم در هر عرصه ای قابل ستایش است اما خدمت به محرومین ومستضعفین و مستمندان جایگاه ویژه ای دارد.
حجه الاسلام محمودی در خصوص مسئولیت به نکاتی اشاره کرد و گفت :اساس داشتن مسئولیت خدمت به مردم است و اگر مسئولیت به افراد واگذار شد اساس آن این است که بتوانند به مردم خدمتی کنند
امام جمعه دیشموک با اشاره به این موضوع که رفع مشکلات نیازمندان کاری بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امیدواریم با فکر جدید و برنامه ریزی بهتر با همدلی و همزبانی و استفاده از تمامی ظرفیت ها، خدماتی ماندگار تر که محرومین را خوشحال نماید، ارائه نماییم.
وی تصریح کرد:هرچه تعامل بیشتر باشد اثرات و عملکرد بهتر است و نتیجه کارها رضایت بخش تر است.
حجه السلام محمودی از خدمات این نهاد به خاطر خدمات رسانی به مناطق محروم بخش دیشموک تشکر کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان دراین دیدار ضمن تشکر از همکاری صمیمانه دفاتر ائمه جمعه در سراسر استان با این نهاد تصریح کرد: ائمه جمعه در سراسر استان تا کنون همکاری خوبی با این نهاد داشته اند که همین جا از تمامی ائمه جمعه تشکر می کنم.
سید غلامرضا متقی افزود: امیدوارم که با همکاری ائمه جمعه و همه مسئولین بتوانیم رسالت اصلی این نهاد را که همانا توانمندسازی ایتام ونیازمندان است به خوبی اجرا نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار