در اقدامی داوطلبانه و خود جوش؛
مديرعامل سازمان تاكسيرانى شهردارى مشهد از خدمت‌رسانی رايگان برخى از خودروهاى تاكسى در مبادى ورودى حرم خبر داد و افزود: تعدادى از تاكسيرانان داوطلب شدند تا جابجايى مسافران را رايگان و صلواتى انجا
کد خبر: ۱۱۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 23 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی‌اصغر نيشابورى در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: اين اقدام كاملا به صورت خودجوش بوده و براى شناسايى اين خودروها برچسبى بر روى شيشه خودرو ها نصب شده است

وی بیان کرد: در ايام تاسوعا و عاشورا ناوگان تاكسيرانى مشهد با ۱۳ هزار دستگاه تاكسى آماده خدمت رسانى به زائران و مجاوران است.

وى افزود: همچنين يك هزار تاكسى در مبادى ورودى شهر اعم تاكسى هاى بيسيم به حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: يك هزار دستگاه ون نيز ويژه ايام ماه محرم با لغو شدن تمام مرخصى ها به حالت آماده باش درآمدند تا خدمت رسانى به زائران و عزاداران حسينى به خوبى صورت بگيرد.

وى در ادامه به نظارت ۱۵۰ بازرس نسبت به نحوه خدمت رسانى ناوگان تاكسيرانى در ايام عاشورا و تاسوعا اشاره كرد و گفت: اين تعداد بازرس با ۳۲ اكيپ بازرسى به صورت شبانه روزى در مسير هاى منتهى به حرم جهت مديريت و نظارت به عملكرد تاكسيرانان به حالت آماده باش درآمدند.

وى بيان كرد: به منظور خدمت رسانى مطلوب بعد از روزهاى عاشورا و تاسوعا كه حجم زيادى از مسافران و زائران قصد برگشت به محل سكونت خود دارند نيز در اطراف و مبادى ورودى حرم تاكسى ها به حالت آماده باش هستند.

حمل ادوات عزاداری توسط قطار شهری ممنوع است

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد نیز از ارایه خدمت به زائران و سوگواران در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: خدمات دهی قطار شهری روز پنجشنبه ۳۰ مهر ماه از ساعت شش صبح آغاز و تا ساعت ۲۳ با فاصله زمانی پنج تا شش دقیقه نسبت به جا به جایی عزاداران اقدام می کند.

قاسم طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر وی افزود: طی امروز و فردا و مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز خدمات دهی از ساعت هفت تا ۲۳ با سرفاصله زمانی شش تا ۱۰ دقیقه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد همچنین گفت: ورود ادوات عزاداری حجیم همچون طبل، علم، پلاکارد، سامانه صوتی و موارد مشابه به داخل ایستگاهها و واگن های قطار شهری ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار