رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمداز پذیرش ۱۰۶۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز پنجم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 25 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی سینایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پنجم فروردین ماه ۱۰۶۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶۱۲۱ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.
وی افزود: ۸۰۲۶ نفر روز تاکنون در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد گچساران و دهدشت بوده است.
سینایی با بیان اینکه این تعداد در ۱۷۰ مدرسه و۷۱۶ اتاق پذیرش شده اند اظهارکرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهار محال بختیاری، فارس و خوزستان بوده است.
سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مجموعه تعلیم و تربیت استان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در فضا‌های اختصاص داده شده به اسکان در سطح مدارس است و بر این اساس ۱۰۰۰ اتاق در ۱۳ پایگاه در سطح استان پیش بینی شده که ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را برعهده دارند.
ارجمند با بیان اینکه ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳فروردین پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است اظهار امیدواری کرد: هموطنان از سطح کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز اسکان آموزش وپرورش رضایت کافی را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار