استاندار کردستان گفت: باید برخورد با رانندگان حادثه‌ساز در سطح جاده‌های استان به جد در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 23 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز شنبه (۴ فروردین ماه) در جلسه ستاد تسهیل سفر‌های نوروزی کردستان اظهار کرد: باید هرآنچه در توان داریم را در راستای کاهش تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری به کار گیریم که خوشبختانه طی چند سال اخیر طرح‌های خوبی در استان اجرا شده است.

وی افزود: کردستان در دو سه سال گذشته در بحث تصادفات و تلفات جاده‌ای شرایط مطلوبی نسبت به سال‌های قبل داشته و از رتبه ۳۰ و ۳۲ به رتبه سوم، چهارم و حتی اول رسیده، که این روند در سال‌جاری هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نقش رانندگان در کاهش تصادفات بسیار مهم است و باید در روند رانندگی احتیاط کامل را برای جلوگیری از بروز حوادث به کار گیریم ادامه داد: گاهی بی‌احتیاطی و وقوع یک حادثه در سطح جاده‌ها و معابر برون‌شهری منجر به افزایش آمار تصادفات جرحی و فوتی می‌شود که نمونه آن بی‌احتیاطی یک راننده در روز‌های پایانی سال گذشته بود که موجب فوت چهار عضو یک خانواده شد.

زارعی‌کوشا، تأکید کرد: باید برخورد با رانندگان حادثه‌ساز در سطح جاده‌های استان به جد در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کردستان در ادامه این جلسه، نظارت بر بازار را از دیگر نکات مهم در عید نوروز ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال سفر‌ها به احتمال زیاد تا ۲۵ فروردین ادامه دارد، باید نظارت مستمر از حیث قیمت، بهداشت و کیفیت در عرضه میوه شب عید صورت بگیرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه با هر نوع قبح‌شکنی مخالف هستیم و برخورد خواهیم کرد، افزود: فضای آزادی که وجود دارد رویکرد دولت و مجموعه استان است، اما قرار نیست هرکس به نام گردشگر با برخی برخورد‌ها مراسمات را به چالش بکشند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار