در بیانیه تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد؛
در بیانیه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر لزوم برخورد قاطع با عوامل بی‌حرمتی‌ها در کرمانشاه تاکید شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ 23 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای خواستار برخورد قاطع با عوامل آشکار و پنهان بی‌حرمتی‌ها به ماه رمضان و ترویج اباحه‌گری و بی بندباری در کرمانشاه شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الآخِرَةِ الآیة» نور: ۱۹

به یقین کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شایع شود برای آنان در دنیا و آخرت عذاب دردناکی است.

متأسفانه برخی افراد معلوم الحال در نقاطی از استان کرمانشاه و در ایام ماه مبارک رمضان به بهانه‌ی جشن و شادی در عید نوروز باعث ترویج اباحه گری و بی بند باری شده‌اند که شرعا و قانونا حرام بوده و باید با قاطعیت تمام توسط مسئولین انقلابی با ایشان برخورد شود اما مهم‌تر از آن ریشه‌ها و دست‌های پشت پرده این اقدامات است که باید شناسایی و مجازات گردند.

بی شک طراحی اینگونه فتنه‌های کور تأثیری در حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی به سمت قله‌ها ندارد؛ امام خامنه‌ای مد ظله العالی در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ فرمودند:

«ما فصل مُشبعی را حرکت کرده‌ایم؛ این سربالایی، این شیب تند را عبور کرده‌ایم، به قلّه‌ها نزدیک شده‌ایم. نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز ناامید شدن نیست؛ امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است…»

طبیعی است که پیروزی‌های جهانی و قدرت انقلاب اسلامی، شیاطین خارج و داخل را مستأصل کرده و دیوانه وار در تلاش برای چنگ انداختن به این شجره طیبه هستند که «الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش شخص در حال غرق شدن به هر خاشاکی پناه می برد».

الحمدلله ما به چشم خود نظاره گر غرق شدن مستکبرین و طاغوت‌ها و شیاطین انسی و جنی در عصر انقلاب اسلامی و تحقق این وعده الهی هستیم که باطل از بین رفتنی است و قطعاً آنچه بر جا خواهد ماند حق است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکوم نمودن هرگونه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان با اقدامات شرمباری چون رقص مختلط همراه با کشف حجاب و… در کرمانشاه دروازه ی کربلا و دیار حماسه و جوانمردی و غیرت؛ خواستار برخورد قاطع مسئولین محترم استان با عوامل آشکار و پنهان اینگونه بی حرمتی‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار