رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: جاده‌های استان به ویژه آزادراه‌ها به دلیل تداوم بارش‌ها لغزنده و میزان تردد‌ها نیز افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 19 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، سرهنگ مهدی میناخانی اظهار کرد: میزان ترافیک در جاده‌های این استان از روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز نیز بر حجم آن افزوده شود.

این مسئول تصریح کرد: سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی عمده‌ترین عامل تصافات جاده‌های است.

وی با تاکید بر اینکه نبستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو هنگام وقوع تصادفات به حوادث تلخی منجر می‌شود، اظهار کرد: بیشترین افراد فوتی در تصادف خودرو‌ها به سرنشینان اختصاص دارد.

میناخانی با تاکید بر اینکه رانندگان در هنگام تردد فاصله طولی را مد نظر قرار داده و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی توقف کنند، افزود: رانندگان برنامه‌ریزی کافی را در سفر مد نظر قرار دهند تا حادثه‌ای بوجود نیاید.

این مسئول با بیان اینکه از آغاز طرح نورزی ۲۴ اسفند تاکنون ۲ مورد فوتی بر اثر تصادفات رانندگی در استان ثبت شده است، گفت: به مسافران نوروزی توصیه می‌شود جهت حفظ سلامتی خود و عزیزان‌شان، هنگام رانندگی، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار