استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : باید با هم افزایی دستگاه‌های مرتبط ستاد سفرهای نوروزی، تصادفات جاده‌ای استان به حداقل برسد و گردشگران مسافرتی ایمن را در ایلام تجربه کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 19 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا بیان کرد : برای رعایت حال مسافران باید از خدمات مساجد بین‌راهی بهره گرفت و در این راستا بهداشت، تجهیز و نظافت سرویس های بهداشتی مساجد بین‌راهی اهمیت زیادی دارد و طبق مصوبه‌های ستاد سفرهای نوروزی متولی رسیدگی به مساجد بین راهی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

استاندار ایلام نسبت به روشنایی تونل ها و جاده‌های کمربندی و آشکار سازی سرعت‌کاه‌ها در جاده‌های بین شهری استان تاکید کرد.

وی تاکید کرد : رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی و عموم شهروندان از برنامه‌ ها و خدمات ستاد سفرهای نوروزی با هم افزایی دستگاه‌های عضو ستاد امکان پذیر است.

بهرام نیا وی با اشاره به تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، افزود: همزمانی این مناسبت ها فرصتی ارزنده برای ارائه بهترین و مطلوب‌ترین خدمات به مسافران نوروزی و عموم مردم استان ایلام است

استاندار ایلام ادامه داد : پیش از برگزاری انتخابات، پیش بینی ها حکایت از مشارکت بسیار پایین استان ایلام داشت اما با برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم و پایان شمارش آرا، میزان مشارکت مردم استان ۵4 درصد بود و ایلام در جایگاه چهارم بیشترین حجم مشارکت انتخاباتی قرار گرفت.

وی به مدیران و مسئولان استان توصیه کرد: در سال جدید و به شکرانه حضور گسترده مردم، پیگیری مطالبات و پاسخ صادقانه به نیازهای آن‌ها، در سرلوحه و اولویت برنامه‌های مسئولان استان باشد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار