-معاون شهردار شیراز با اشاره به پیش بینی بارندگی های زیاد گفت:مسافران و شهروندان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ترددهای غیرضروری در شهر بپرهیزند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 18 March 2024

تابناک فارس به نقل از ایلنا: روح الله خوشبخت به شدت بارش ها طی ۲ روز آینده اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پیش بینی وضعیت جوی ذکر شده با آغاز سال نو و همچنین حضور مسافران و مهمانان نوروزی همراه شده است؛ نیازمند برنامه ریزی جدی و دقیق برای آماده باش کامل در این روزها هستیم.

وی با بیان این موضوع بر لزوم آمادگی کامل مناطق یازده گانه و سازمان های شهرداری شیراز پیش از شروع بارش ها و در زمان بارندگی تاکید و اضافه کرد:اقداماتی همچون پاکسازی، استقرار پمپ های آب، استقرار خودروهای امدادی و آتشنشانی و ... باید تحت نظارت دقیق مسئولان در مناطق و سازمان ها انجام شود.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: تقسیم وظایف و برقراری انضباط در اجرای همه اقدامات گام اصلی در نتیجه دادن برنامه ها است.

خوشبخت بیان کرد: همه امکانات حوزه خدمات شهری باید به کار گرفته شود تا در این دو روز شاهد کمترین مشکل برای شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مسافران نوروزی در چند روز گذشته وارد شیراز شده اند و در ۲ روز آتی شاهد افزایش آمار ورود مسافران خواهیم بود، اظهار کرد: همه محل های در نظر گرفته شده برای اسکان از سوی شهرداری شیراز باید در مدار قرار داشته باشد تا در صورت رخ دادن شرایط بحرانی امکان اسکان اضطراری مسافران با سرعت وجود داشته باشد.

او همچنین گفت: برپایی چادر در نقاط غیر مجاز بیش از هر چیز ایمنی افراد مستقر در چادر را تهدید خواهد کرد؛ بنابراین عوامل مسئول در این حوزه دقت لازم را برای جمع آوری این چادرها و ممانعت برای نصب آنها را در دستور کار قرار دهند.

معاون شهردار شیراز افزود: به مجموعه خدمات شهری در مناطق مختلف شهر دستور داده شده که مناطقی که در بارش های گذشته با مشکل مواجه شده اند را به درستی پایش کنند و مانع رخ دادن مجدد مشکل در آن مناطق شوند.

او همچنین با بیان اینکه شهر شیراز با مهمان نوازی کامل برای استقبال از مسافران آماده است از هموطنان نیز تقاضا کرد که در سفرهای خود پیش بینی ها و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار