رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چهارباغ گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۴۸۰ پروانه کسب صنفی با اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 18 March 2024
به گزارش «تابناک البرز» روح الله آذردار از انجام ۳ هزار و ۱۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی در چهارباغ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها برای ۵۰۵ متخلف تشکیل پرونده شده که ارزش ریالی آنها بالغ بر یک هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان است.

وی افزود: در این مدت ۱۰ جلسه تنظیم بازار به ریاست فرماندار برگزار شده که ماحصل آن ۶۰ مصوبه از جمله نظارت و بازرسی مستمر و روزانه از بازار، توزیع روزانه یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ و توزیع اقلام تنظیم بازاری شامل برنج، گوشت، شکر، روغن و … با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و ۴۸۰ پروانه کسب صنفی با اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر صادر شده است عنوان کرد: همچنین ۱۲ پروانه کسب کارگاهی با ایجاد اشتغال پایدار برای ۴۶۰ نفر صادر شده است.

آذردار با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۲۲۲ مورد در سامانه رصد اشتغال اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۰۱ مورد اشغال ثبت شده در حوزه اصناف و ۷۲۱ مورد اشتغال ثبت شده در بخش صنعت بوده که ۱۱ درصد بیش از تعهد اظهار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار