مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: بیشترین شرکت‌کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی در استان زنجان، دانش‌آموزان در دوره‌های ابتدایی و راهنمایی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 16 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد رضاخانی امروز (شنبه، ۲۶ اسفند ماه) در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: جشنواره قصه‌گویی رضوی یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های فرهنگی کشور است که با محوریت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، این جشنواره بزرگ‌ترین رویداد کتاب و کتابخوانی در کشور است.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی هر سال با محوریت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، البته هر سال بخش‌هایی درباره یکی از ائمه اطهار (ع) به بخش‌های جشنواره اضافه می‌شود، گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا دانش‌آموزان در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

او بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، ایجاد شناخت و معرفت کامل قلبی از امام رضا (ع) است.

رضاخانی با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شروع به کار کرده است، گفت: در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۲۴ نفر از استان زنجان برگزیده شدند که از این تعداد چهار نفر برگزیده ملی‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات دولت ایجاد کتابخانه در مناطق محروم است، افزود: کتابخانه‌ها با رویکرد جدید درحال فعالیت هستند. کتابخانه، یک مرکز سفید اجتماعی است و پایدارترین شبکه فرهنگی در کشور است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار