افتخارآفرینی محمود یزدی در مسابقات قرآن جامعه کارگری کشور؛
محمود یزدی، قاری نیشکری، در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کارگری کشور خوش درخشید و رتبه سوم رشته قرائت را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 14 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که یکشنبه (۲۰ اسفندماه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و چهره‌های قرآنی در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، از ۳۵ نفر از برگزیدگان قرآنی جامعه کار و تولید کشور تجلیل شد.

در این مسابقات، دو نفر از کارکنان کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی خوزستان حضور داشتند که محمود یزدی توانست رتبه سوم رشته قرائت را از آن خود کند و افتخار دیگری را برای خوزستان به ارمغان آورد.

پیش‌ازاین نیز، این قاری قرآن در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان خوزستان در رشته تلاوت تحقیق به مقام دوم دست‌یافته بود.

حافظان و قاریان کلام وحی در بخش‌های مختلف شرکت توسعه نیشکر مشغول فعالیت هستند و در مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم توانسته‌اند با کسب عناوین برتر، افتخارآفرینی کنند.

حمایت از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی یکی از اولویت‌های شرکت توسعه نیشکر است و قرار است به‌زودی دارالقرآن این شرکت در واحدهای نیشکری راه‌اندازی شود. این اقدام، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس با کلام وحی در بین کارکنان و خانواده‌های نیشکر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار