فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه امسال ماه رمضان را در پیش داریم و پیش‌بینی می‌شود برخی سفر‌ها بعد از افطار انجام شود، گفت: ۲۹۰۰ واحد گشتی در مجموعه پلیس راه در این طرح استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 10 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، سرهنگ علی رضایی امروز ۲۰ اسفندماه در مراسم آغاز طرح ترافیکی نوروز پلیس استان کرمان اظهار کرد: رزمایش طرح نوروزی پلیس در کرمان امروز همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: مدیریت حوادث ترافیکی از اهداف طرح ترافیکی پلیس در روز‌های پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز با توجه به افزایش سفر‌ها است.

رضایی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته ۷۰ نفر جان خود را در حوادث ترافیکی استان کرمان از دست دادند و بیش از ۳۸۰ نفر مجروح شدند، گفت: عمده دلایل تصادفات استان واژگونی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه امسال ماه رمضان را در پیش داریم و پیش‌بینی می‌شود برخی سفر‌ها بعد از افطار انجام شود، ادامه داد: ۲۹۰۰ واحد گشتی در مجموعه پلیس راه در این طرح استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: پلیس در همه ساعات شبانه‌روز و در سرما و گرما در کنار مردم است و امیدواریم که بتوانیم با این اقدام موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان نیز در این مراسم با اشاره به وجود ۱۷۸ پایگاه اورژانس و سه پایگاه اورژانس هوایی در محور‌های استان، گفت: ۱۳۰۰ نیروی عملیاتی در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه در نوروز گذشته ۲۸۶۰ مورد ماموریت توسط اورژانس انجام شده و ۳۴۵۰ مصدوم را به بیمارستان‌ها انتقال دادند، گفت: سالانه ۵۶ هزار ماموریت اورژانس مربوط به حوادث ترافیکی است.

همچنین احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه ۳۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح نوروزی استفاده می‌شود، افزود: ۴۲ واحد راهدارخانه در جاده‌های استان کرمان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه ۹ نقطه حادثه‌خیز در شش ماهه دوم سال در جاده‌های استان کرمان رفع شده و قول دادیم که ۱۲ نقطه حادثه‌خیز برطرف شود که سه نقطه دیگر در دست اقدام است، گفت: امیدواریم با اقداماتی که انجام شده امسال شاهد تصادفات در جاده‌ها نباشیم و مردم در آرامش سفر خود را انجام بدهند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار