یک روانشناس و مشاوره خانواده گفت: روانشناس خانواده مشکلات روابط بین اعضا را شناسایی می‌کند و دیدگاه‌های هر یک از اعضا رو جویا می‌شود و با تخصص خود و مشاوره دادن به اعضا در بهتر شدن روابط اعضای خانواده کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 09 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علی اکبری با بیان اینکه روانشناسی خانواده به خانواده و روابط بین اعضای خانواده‌ها می‌پردازد گفت: روانشناسی خانواه مباحثی همچون ازدواج، طلاق، فرزند آوری را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی در خصوص وظایف روانشناسی خانواده بیان کرد: یکی از وظایف روانشنای خانواده حل مشکلات بین روابط زناشویی، جلوگیری از طلاق، مشاوره برای ازدواج مناسب و.. را دارد و زوجینی که باید یکدیگر مشکل دارند بهتراست به روانشناسان خانواده مراجعه کنند و به حل مشکل خود بپردازند.

اکبری با بیان اینکه خانواده درمانی مداخله‌ای است که به حل مشکلات خانواده‌ها می‌پرداز و سعی می‌کند اختلافاتی که بین اعضای خانواده‌ها وجود دارد را برطرف کند، افزود: حل مشکل روابط بین اعضای خانواده، جلوگیری از طلاق و بهتر شدن و پایداری خانواده‌ها از مزایایی است که روانشناسی خانواده برعهده دارد.

یک روانشناس و مشاوره خانواده با بیان اینکه روان شناسی خانواده برای درمان مشکلات عاطفی بین اعضای خانواده کاربرد فراوان دارد، اظهار کرد: خانواده‌هایی که دچار مشکلات عاطفی هستند و در سطح روابط خانوادگی خود روابط سرد و خشونت آمیزی دارند بهتر است برای درمان و حل مشکلات خود به روانشناسی خانواده مراجعه کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار