با حضور معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی و هنرمندان، امروز پنجشنبه (۱۷ اسفند) «اسعد فرهادی» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد و از خدمات ۱۲ ساله «امین مرادی» رئیس سابق حوزه هنری کردستان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 07 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، سعید لشکری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: وجب به وجب خاک استان کردستان مصداق رشادت‌های رزمندگانی است که از خانه‌هایشان تا پشت جبهه‌های نبرد و خط مقدم مجاهدت کردند.

وی افزود: مجاهدت‌های زیادی در این سرزمین صورت گرفته است که تاکنون روایت نشده و اکنون روایت کردن آن کار هنر را سخت کرده است.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز وظیفه ما حفظ و توسعه میراث معنوی دفاع مقدس است، گفت: ثروت بزرگ و غنی این دیار هنری است که در کردستان موج می‌زند و این میراث باید قدر نهاده شود.

لشکری اضافه کرد: اگر بخواهیم حوزه هنر رشد کند باید با پایگاه فکر و اندیشه همراه باشد تا کار با مایه و فاخری تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی حوزه هنری مردمی بودن آن است و این نهاد در خدمت فرهنگ و هنر است و نباید به مکان دیگری تبدیل شود و باید برای اهالی هنر باقی بماند.

«اسعد فرهادی» رئیس جدید حوزه هنری کردستان، سوابقی همچون معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج، معاونت معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان و ریاست روابط عمومی و امور بین‌الملل و بازرسی شهرداری سنندج را در کارنامه دارد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار