کد خبر: ۱۱۵۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 03 March 2024

تابناک خوزستان: امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان طی پیامی از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش خبری انتخابات و تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ملت بصیر و فهیم خوزستان بار دیگر دست در دست یکدیگر در حرم امن جمهوری اسلامی ایران و برای صیانت از نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی افتخار دیگری برای ایران رقم زدند تا این حماسه عظیم در حافظه تاریخ به یادگار بماند و سرلوحه‌ای برای نسل‌های آینده این سرزمین الهی باشد.
بی شک، در این شکوه بصیرت و اقتدار ملی اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بسیار چشمگیری ایفا نمودند و در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور مردم در پای صندوق های رای جهت انتخاب صالح ترین افراد نقش بی بدیل و انکارناپذیری داشته اند.
تلاش اصحاب رسانه در خوزستان باعث شد تهدید هجمه‌های دشمن علیه انتخابات به فرصت آگاهی بخشی و جهاد تبیین تبدیل شود که جا دارد از تلاش و زحمات تحسین‌برانگیز آن ها تجلیل و قدردانی کرد.
امیدواریم این صدیقانِ جهل زُدای جامعه به عنوان مطالبه‌گر همچنان در صحنه حضور فعال و نقش پررنگ داشته باشند و در مسیر اعتلا و پیشرفت استان چون گذشته ثابت‌قدم و پیروز باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار