معاون اشتغال کمیته امداد مازندران گفت: کارگروه اشتغال استان با حضور معافی مدیر کل کمیته امداد، هاشمی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونین، بخشی مدیر کل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیران و معاونین اعتباری بانک‌های عامل و اعضاء کارگروه اشتغال از سازمان‌های مختلف در اداره کل کمیته امداد مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 02 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، علی‌اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال کمیته امداد مازندران اظهار داشت: کارگروه اشتغال استان با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد، سیداسماعیل هاشمی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونین، بخشی مدیر کل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیران و معاونین اعتباری بانک‌های عامل و اعضاء کارگروه اشتغال از سازمان‌های مختلف در اداره کل کمیته امداد مازندران برگزار شد.

 

برگزاری کارگروه اشتغال مازندران در اداره کل کمیته امداد استان  

وی افزود: در این کارگروه جذب اعتبارات جزء ۳ و ۴ تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

معاون اشتغال کمیته امداد مازندران بیان داشت: به کمیته امداد استان در سال ۱۴۰۲ از محل جزء۴ حدود ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد که از این میزان تاکنون حدود ۷۲۰ میلیارد تومان را جذب نموده است.

رضایی طالشی گفت: همچنین از محل جزء ۳ که از اعتبارات در اختیار استانداری می‌باشد تاکنون ۲۹۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد که بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک و حمایت مدیران عامل بانک‌ها و مدیر کل اقتصادی و دارایی و استانداری بتوانیم کل اعتبارات را جذب نمایم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار