رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت بیش از ۳۵۰ کرمانشاهی در انتخابات تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 01 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (یازدهم اسفندماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امید است که حضور پرشور مردم قدرت کشور و انتخاب نمایندگان اصلح صورت گیرد.

وی افزود: بیش از ۳۵۰ هزار نفر در سامانه‌های احراز هویت ثبت شده‌اند، بنابراین پیش بینی شکل‌گیری مشارکت حداکثری در انتخابات را در استان داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: ۶۴۰ هزار تعرفه برای انجام فرایند انتخابات تعریف شده است که ۱۵ درصد مازاد بر تعداد افراد واجد شرایط رأی‌دهی است.

وی ابراز کرد: تمدید سه ساعته انتخابات بستگی به تصمیم وزارت کشور دارد و ستاد انتخابات استان می‌تواند سه ساعت دیگر نیز نسبت به تمدید انتخابات اقدام کند.

شعبانی تشریح کرد: گزارشات زیادی مبنی بر تخلفات بیان شده که بسیاری از آنها مستند نبوده است، اتفاق پیش آمده در شهرستان اسلام آباد غرب مربوط به درگیری طرفداران کاندیداها بوده است.

وی در پایان گفت: گزارش تخلفات کاندیداها و طرفداران آنها همچنان به ستاد انتخابات ابلاغ می‌شود، لازم به ذکر است که بیشترین مشارکت در انتخابات توسط جوانان بوده و رده سنی آنها بین ۱۸ تا ۵۰ سال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار