همزمان با آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین از ساعات اولیه روز جمعه با حضور در شعب اخذ رأی، ثابت کردند که وارثان شایسته شهدای ۱۵ خرداد هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 01 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک تهران، همزمان با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین، از نخستین دقایق آغاز انتخابات خود را به شعب اخذ رأی رساندند تا نام خود را به عنوان نخستین شرکت کنندگان در این رویداد مهم سیاسی ثبت کنند.

در برخی از شعب اخذ رأی به ویژه مسجد حضرت سیدالشهدا(ع)، مسجد ۱۴ معصوم و مسجد قبا، تعدادی از مردم پیش از آغاز انتخابات در محل این شعبات حاضر شدند تا در نخستین دقایق شروع انتخابات به تکلیف الهی و سیاسی خود در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عمل کنند.

مردم ورامین دشت ورامین که در جریان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، کفن پوش جان عزیزترین فرزندان خود را تقدیم اسلام و دفاع از حریم ولایت فقیه کرده‌اند، بار دیگر با حضور در شعب اخذ رأی ثابت کردند که فرزندان خلفی برای پدران شهیدشان هستند و هیچ گاه دست از انقلاب بر نمی‌دارند.

امروز بسیاری از مردم ورامین، روز خود را با دعای ندبه و درخواست تعجیل برای فرج امام زمان(عج) آغاز کردند و با نیت اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شعب اخذ رأی آمده و قربه الی الله، آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.جمعی از افراد واجد شرایط نیز به صورت خانوادگی و همراه با فرزندان خردسال خود پای در عرصه انتخابات گذاشتند تا به آینده‌‎سازان ایران اسلامی درس عشق به وطن و دفاع از ارزش‌های اسلامی را یاد دهند.

حضور رأی اولی‌های ورامین در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرشور و چشمگیر است و دانش آموزان جوانان، با تلفن‌های همراه ، از نخستین حضور خود در عرصه سیاسی کشور و تعیین سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصاویری را ثبت کردند.حضور نسل‌های مختلف پیر و جوان در انتخابات امروز ثابت کرد که این نظام الهی به قشر و دوره‌ای خاص محدود نمی‌شود و همه مردم برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه اقتدار نظام حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس گزارش‌های دریافت شده از شعب اخذ رأی، تمامی ۴۲۰ شعبه اخذ رأی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک از ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرده و پذیرای واجدین شرایط شرکت در این رویداد سیاسی هستند.

سیدمحمد زاهدی اظهار داشت: با گذشت حدود دو ساعت از شروع انتخابات، فرایند احراز هویت برخط افراد بدون مشکل انجام شده و مردم آراء خود به صندوق‌های اخذ رأی تحویل داده اند.وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، نمایندگان آن دسته از نامزدهای انتخاباتی که در موعد مقرر اسامی آنان در سامانه ثبت شده، در شعب اخذ رأی با کارت صادر شده از سوی هیأت نظارت حضور داشته و بر فرایند اخذ رأی نظارت دارند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده، شعبه سیار ۱۵۹ با حضور در ندامتگاه ورامین، نسبت به دریافت آراء افراد حاضر در این ندامتگاه اقدام می‌کند.حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار