در استان یزد بیش از چهارهزار فروشگاه زنجیره‌ای و خرد برای استفاده خانوارهای بی‌بضاعت به سیستم کالابرگ الکترونیکی مجهز هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 29 February 2024
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، صد و شصت و هشتمین کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی در خصوص طرح فجرانه کالابرگ اظهار کرد: نزدیک به چهارهزار فروشگاه به سیستم کالابرگ وصل شده و ۱۱ قلم کالا از ۱۷ اسفندماه شارژ مجدد خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: بازرسانی برای رصد فروشگاه‌ها در ایام عید و ماه مبارک رمضان مشخص شده تا از آرامش بر بازار استان مطمئن شویم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان کرد: اکنون شرایط عرضه اقلام طرح کالابرگ در استان یزد به طور مستمر و دقیق تحت نظارت است و از ارائه اقلامی غیر از اقلام طرح کالابرگ به مردم جلوگیری می‌شود.
 
شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فضایی نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع با حضور تمامی تولیدکنندگان عمده استان برگزار می‌شود. مواد غذایی و اقلام تنظیم بازار در این نمایشگاه باتوجه‌به عرضه مستقیم و بدون واسطه حتی تا ۴۰ درصد ارزان‌تر به دست مردم می‌رسد.
 
وی تأکید کرد که این نمایشگاه در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و در کنار این نمایشگاه نیز تولیدکنندگان بزرگ استان به عرضه پوشاک و کفش می‌پردازند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: هم اکنون ۵ هزار تن ذخیره مرغ شرکت پشتیبانی دام استان است و هزار تن پرتقال و سیب خریداری شده و بخشی از آن در سردخانه استان ذخیره شده است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار