استاندار یزد از مشارکت سه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی استان در مدرسه سازی طی سالهای فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 23 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی صبح امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد اظهار داشت: شاخص‌های اقتصادی کشور ما متاسفانه در طول دهه 90 متوقف بودند یا رشد بسیار ناچیزی داشتند و یا به صورت مشخص پس رفت داشتند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره کردند خاطرنشان کرد: پس از این یک دهه و با روی کارآمدن دولت سیزدهم و سیاست‌های اقتصادی این دولت، شاخص‌های اقتصادی کشور رو به پیشرفت است.

استاندار یزد مهمترین شاخص‌های اقتصادی کشور که در دهه 90 منفی و نزدیک به صفر بوده و الان رشد قابل توجهی را داشته را رشد اقتصادی دانست که در استان یزد به میزان بسیار قابل توجهی رخ داده است.

فاطمی اظهار امیدواری کرد که مابقی مشکلات هم با همراهی و همفکری بخش خصوصی و دولت برطرف شود و بتوانیم وضعیت اقتصادی کشور را برای مردم به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.

وی افزود: ما در استان یزد یکی از بی‌نظیرترین فعالین بخش خصوصی کشور را داریم که تاکنون اقدامات و فعالیت‌های بسیار شاخصی و خوبی انجام داده‌اند.

استاندار یزد بیان کرد: واقعا یکایک عزیزان ما در بخش خصوصی استان، مهمترین و ارزشمندترین سرمایه‌های ما در اقتصاد استان به حساب می‌آیند و در سختی‌ها هم تمام تلاش خود را برای پیشرفت اقتصادی کشور داشته اند.

فاطمی گفت: همراهی و همکاری و تعامل کامل بخش خصوصی در هر حوزه‌ای که ما از آنها کمک و مدد خواستیم را شاهد بودیم که این نشان دهنده توجه بسیار خاص این بخش به رفع مشکلات استان و کشور است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال حتی در پرداخت حقوق معلمان خدمات خدمت که شرکت مربوطه توان پرداخت آن را نداشت، بخش خصوصی ما مبلغی را به صورت قرض الحسنه پرداخت کرد تا شرکت مربوطه در زمانی که توان داشت آن را پرداخت کند.

استاندار یزد افزود: بخش خصوصی یزد نزدیک به سه هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی هزینه کردند و در سایر حوزه های نیک اندیشانه از جمله سلامت هم بخش خصوصی یزد واقعا پای کار هستند و هرجایی نکته‌ای داشته باشند کاملا متین و در کمال احترام و اوج تواضع آن مسئله را مطرح می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار