فرماندار لنگرود در جلسه مجمع صنفی شهرستان؛
کد خبر: ۱۱۵۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 22 February 2024

بازار یکی از ارکان مهم  سیاسی و اجتماعی جامعه استبازار یکی از ارکان مهم  سیاسی و اجتماعی جامعه است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از لنگرود؛ جلسه مجمع صنفی شهرستان لنگرود به ریاست محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.
فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید براینکه رکن اصلی جامعه بازار می باشد بیان نمود؛ نقش بازار در تامین نیازمندیهای وهمچنین رضایت مندی مردم تاثیرگذار است و لذا رفع نیاز مردم با رعایت انصاف، قوانین و موازین شرعی از جمله اهداف مهمی است که مورد توجه بازاریان باید باشد.
جلالی با ذکر اینکه بازار یکی از ارکان مهم سیاسی و اجتماعی جامعه است افزود؛ بازاریان محترم نقش مهم و بسزایی در کنش سیاسی انتخابات نیز دارند، لذا انتظار است بازار نیز نقش اساس خود را در مردمی سازی سیاست های عمومی کشور بخوبی ایفا نمایند.
جلالی در ادامه به نقش بازار در اداره کشور پرداخت وافزود: تقویت جنبه مردم سالاری و ساختار سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات بمعنای تلاش در ایجاد نهادها و بنیاد های سیاسی بمنزله مشارکت در اداره کشور است.
وی در خاتمه در خصوص ایجاد نمایشگاه بهاره در پایان سال افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته شاهد ایجاد نمایشگاه و فروشگاه تولیدات محصولات داخلی شهرستان خواهیم بود و با هدف کمک به اقشار مختلف مردم و رونق اقتصادی خواهیم بود در این جلسه ریس سید رسول موسوی ریس اتاق اصناف شهرستان لنگرود واعضای اتحادیه ها وروسای اصناف شرکت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار