صاحب امتیاز پایگاه خبری تابناک امروز در مصاحبه با خبرنگار تابناک هرمزگان؛
تابناک هرمزگان- صاحب امتیاز پایگاه خبری تابناک در مصاحبه با خبرنگار تابناک هرمزگان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت:تکامل نمایشگاه رسانه های ایران در سال های آینده موجب هدفمندتر شدن، می شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 20 February 2024

تکامل نمایشگاه رسانه های ایران در سال های آینده موجب هدفمندتر شدن، می شودبه گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// امیرعلی امیری در گفتگو با خبرنگار تابناک هرمزگان گفت: با تکامل نمایشگاه رسانه های ایران به مرور زمان در سال های آینده اینگونه نمایشگاه ها هدفمند تر و موثر تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: آخرین نمایشگاه مطبوعات حدود 5سال پیش برگزار شد و امسال این نمایگاه بعد از چند سال وقفه با نام" نمایشگاه رسانه های ایران" مجدد برگزار شد.

امیری ادامه داد: اصولا این گونه نمایشگاه ها هم فضایی برای آن است که رسانه ها باهم تعاملی داشته باشند و هم افراد مختلف در جایگاه و سمت های متفاوت دولی، حکومتی، اقتصادی، فرهنگی- هنری و اجتماعی و حتی سایر افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف بتوانند باهم ارتباط برقرار نمایند و از این طریق نقطه نظرات را منعکس کنند .

صاحب امتیاز پایگاه خبری تابناک خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال علی رغم سالهای پیش که در بازه زمانی 10 روزه برگزار می شد، به صورت 4 روزه برگزار می شود و امیدوارم که مفیدتر و موثر باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شروع دوباره نمایشگاه رسانه بتواند در سال های آینده با تکامل بیشتری، هدفمند تر و موثرتر برگزار گردد.

انتهای پیام//

برچسب ها: امیرعلی امیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار