رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از برگزاری دوره‌های آموزشی بازآموزی روش‌های راهداری زمستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 19 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، حسین ابوطالبی امروز (۳۰ بهمن ماه) از راهداری به‌عنوان متولی اصلی راه‌ها در کشور نام برد و با اشاره به گستردگی جغرافیایی استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: ارتقای سطح دانایی همکاران از طریق برپایی دوره‌های تخصصی و برگزاری جلسات آموزشی کمک می‌کند که با حداقل نیرو، بیشترین خدمت به جامعه هدف ارائه شود.

وی ادامه داد: ارائه این آموزش‌ها و آشنایی مدیران با تازه‌ترین دستاوردهای علمی این حوزه می‌تواند به نگهداری بهتر راه‌ها و بهبود صنعت حمل و نقل در استان کمک کند.

ابوطالبی با اشاره به افزایش خدمات راهداری در طول فصل زمستان، افزود: آموزش همکاران و ارتقای سطح دانش آنها، از طرح‌های زمستانه و بخصوص کنترل محورهای برف‌گیر و توجه به یخ‌زدگی‌ها از طریق اقدامات پیشگیرانه، راه‌های نگهداری بهتر جاده‌ها و آشنایی با آخرین تجهیزات زمستانی، اولیت‌بندی اقدامات در برف و بوران، آشنایی با شیوه‌های مدیریتی موثرتر برای نگهداری راه‌ها در زمستان  و ... از جمله سرفصل‌هایی است که در این جلسه مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان از مسؤولیت‌پذیری نیروها و آموزش آنها، برخورداری از تجهیزات به‌روز و بهره‌مندی از داده‌های علمی - اطلاعاتی به‌عنوان لازمه موفقیت در عملیات راهداری زمستانی نام برد و بیان کرد: حضور همکاران در این جلسات آموزشی و تخصصی می‌تواند به بهبود عملکرد و موفقیت سازمانی بیشتر در راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کمک کند.

وی با بیان اینکه آشنایی کارکنان، مدیران عوامل اجرایی با داده‌های نوین علمی، نقشی تعیین‌کننده درارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در راهداری دارد، از نیروهای حاضر در این دوره‌ها خواست با فراگیری و به‌کارگیری علوم و فنون آموزش داده‌شده در این دوره‌ها و انتقال آموزه‌ها و تجارب خود به دیگر، به ارتقای بهره‌وری در این اداره کمک کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار