رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 17 February 2024

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در این خصوص اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در آدرس کاشانک، کوچه‌های اطراف پاساژی توقف کرده و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودرو‌های مذکور را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که مالک خودرو اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها کرده و مقادیری کالای قاچاق از شهرستان‌های غربی به مقصد تهران جا به جا کرده است.

افشاری ادامه داد: کالا‌های کشف شده شامل تعداد ۴ هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه ساخت چین، تایلند و بنگلادش بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان می‌کنند.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار