رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: بانک ملی بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال طی یکسال اخیر در استان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 13 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا جلال صفری افزود: این میزان تسهیلات از محل منابع داخلی و تکلیفی در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی، پروژه های تاثیرگذار و بنگاه های اقتصادی، وام ازدواج، وام های خوداشتغالی، زندانیان، بنیاد برکت، وام فرزندآوری، کارت اعتباری و همچنین تسهیلات در بخشهای دیگر نظیر معرفی شده از ادارات و سفر رییس جمهور و تسهیلات سرمایه در گردش به صنوف پرداخت شده است.

وی در ادامه در تشریح اقدامات بانک ملی در استان کرمانشاه گفت: در زمینه بانکداری الکترونیک بانک ملی استان طی سال ۱۴۰۲ حدود ۴۳۵ هزار ملی کارت و کارت هدیه صادر و با نصب تعداد ۲۱۱ دستگاه خودپرداز (ATM) مقاوم اول را در بین بانک های استان دارد.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۱۳کیوسک توسط این بانک در استان نصب و راه اندازی گردیده و ۱۵ هزار و ۸۵۰دستگاه کارت خوان (POS) در فروشگاه ها و مراکز اقتصادی نصب گردیده است.

صفری افزود: کاربران بام و همراه بانک بیش از ۵۹ هزار نفر و همچنین با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید نموده و جمع کثیری از مشتریان از خدمات ویژه این سامانه ها استفاده می کنند.

وی همچنین گفت: بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به مبلغ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال پرداخت کرده و جهت نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلا و جواهرات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند.

به گفته وی در این بانک در مدت مذکور تعداد چهار هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال و تعداد هفت هزار و ۵۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بالغ بر هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه کاهش مطالبات غیرجاری به بیش از هزار و ۵۹۶ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال با وجود عدم تادیه تسهیلات پرداختی بابت زلزله زدگان را از دیگر اقدامات این بانک طی مدت اخیر ذکر کرد.

صفری همچنین توضیح داد: در واحد بازرسی طی یک سال گذشته هزار و ۵۶۰ فقره شکایات کتبی مراجعین و شاکیان رسیدگی شده و همواره به منظور ارج نهادن به مشتریان از راه های مختلف نظیر پذیرش حضوری، شکایات تلفنی و همچنین سامانه های مختلف الکترونیکی نظیر سامانه بازرسی به تقاضاها، گلایه و شکایات مراجعین و مشتریان پاسخ داده شده است.

وی افزود: دایره حراست نیز به هشت هزار و ۵۶۰ فقره استعلامات مراجع ذیصلاح و مراجعین حضوری پاسخ مناسب و متناسب ارایه نموده و ۷۱ماموریت و بازدید از شعب داشته و در ۱۸ مورد آسیب شناسی و مشکلات امنیتی نظیر دوربین ها و سیستم اعلام حریق انجام گرفته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار