معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان کرمانشاه شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 10 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، فرشاد مقیمی صبح امروز شنبه (۲۱ بهمن‌ماه) وارد استان کرمانشاه شد، وی در ادامه سفر خود در افتتاح چند پروژه واقع در شهرک‌های صنعتی بیستون، فرامان و سنقر و کلیایی حضور خواهد یافت.

افتتاح چند سوله کارگاهی به مساحت یک هزار متر مربع، با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال، اشتغال ۵۰ نفر و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساخت شهرک‌های صنعتی شامل راه دسترسی، آسفالت، شبکه توزیع آب، گاز، ساختمان اداری و ساختمان آتش نشانی به مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های مد نظر در سفر است.

مقیمی همچنین در افتتاح طرح توسعه فرش ۷۰۰ شانه شرکت فرش رجال کرمانشاه با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اشتغال زایی برای ۳۲ نفر و با ظرفیت صد هزار متر مربع حضور خواهد یافت.

این مقام مسئول از نمایشگاه ثابت محصولات صنعتی استان در مرکز کسب و کار بازدید کرده و همچنین طرح پروفیل و لوله را با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اشتغال زایی برای ۵۰ نفر و پنج هزار تن ظرفیت را افتتاح می‌کند.

وی همچنین با سفر به شهرستان سنقر و کلیایی ساختمان اداری و زیرساخت شهرک صنعتی سنقر با سرمایه‌گذاری ۱۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌کند، افتتاح طرح صنعتی لوله با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال، اشتغال زایی برای ۱۵۰ نفر و ظرفیت ۹۰۰ تن نیز از جمله برنامه‌های مدنظر است.

مقیمی همچنین در آغاز عملیات اجرایی طرح انواع رینگ آلومینیومی با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال، اشتغال زایی برای ۵۰۰ نفر و با ظرفیت ۵۰۰ هزار عددی و آغاز عملیات اجرایی طرح انواع قیر با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال، اشتغال‌زایی برای ۴۰ هزار نفر و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن حضور خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار